دانلود فیلم و سریال جدید
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال و آدرس dlrooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 383
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 78
باردید دیروز : 42
بازدید هفته : 630
بازدید ماه : 2978
بازدید سال : 16647
بازدید کلی : 156021
با بادکش درمانی و فواید و عوارض بادکش آشنا شوید

بادکش درمانی روشی از طب مکمل و جایگزین (انرژی درمانی) است که ریشه در چین دارد، اما این نوع درمان به طور سنتی در ایران رایج بوده و امروزه نیز پذیرفته شده است. از آنجایی که امروزه طب سنتی در ایران بسیار رواج یافته است و افراد زیادی به این نوع درمان علاقه‌مند هستند و از روش‌های طب سنتی نتایج خوبی گرفته‌اند، در این مقاله سعی داریم در مورد بادکش درمانی که یکی از رایج‌ترین انواع طب سنتی است به طور مفصل صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد بادکش درمانی و فواید و عوارض بادکش با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

بادکش درمانی چیست؟

بادکش درمانی یک درمان شفابخش باستانی است که برخی افراد از آن برای کاهش درد استفاده می‌کنند. بدین صورت که درمانگر، فنجان‌های مخصوص یا لیوان‌هایی از جنس سفال، شیشه و بامبو را روی کمر، شکم، بازوها، پاها یا سایر قسمت‌های بدن شما قرار می‌دهد. در داخل فنجان، یک نیروی مکش یا خلأ، پوست را به سمت بالا می‌کشد. این مکش موجب جمع شدن خون در ناحیه بادکش شده و تنش عضلانی را کاهش می‌دهد در نتیجه درد تسکین می‌یابد.

روش بادکش درمانی

روش‌های مختلفی برای انجام بادکش درمانی وجود دارد. مراحل بسته به روش انتخابی کمی متفاوت است. درمانگر شما فنجان‌ها را برای چند دقیقه در جای خود باقی می‌گذارد. برخی از درمان‌ها شامل حرکت کوتاه فنجان‌ها برای کشش و ماساژ ناحیه نیز می‌باشد.

بسته به نوع بادکش درمانی، درمانگر شما ممکن است چندین فنجان روی پوست شما بگذارد. روش‌های بادکش درمانی عبارت‌اند از:

خشک: درمانگر شما داخل هر فنجان را گرم می‌کند – معمولاً با یک گلوله پنبه آغشته به الکل که شعله ور می‌شود. گرما اکسیژن را از فنجان می‌فرستد و خلأ ایجاد می‌کند. برخی از درمانگران از یک دستگاه مکنده برای کشیدن هوا از فنجان‌ها استفاده می‌کنند. هنگامی که بر روی پوست شما قرار می‌گیرد، نیروی خلأ پوست را به داخل فنجان می‌کشد.

مرطوب: درمانگر شما از یک سوزن یا تیغ برای سوراخ کردن اندکی پوست شما قبل و بعد از بادکش درمانی استفاده می‌کند (حجامت). در حین عمل بادکش درمانی به همراه حجامت، سموم از طریق زخم‌های ایجاد شده از بدن خارج می‌شوند.

فواید و عوارض بادکش درمانی

در این مقاله با ما باشید و فواید بادکش درمانی را با لنداسپا بدانید. یکی از روش‌های طب مکمل و جایگزین در کشور چین، بادکش درمانی (Cupping Therapy) است. این روش درمانی از گذشته‌ها در کشورهای آسیایی به خصوص ایران و هند نیز متداول بوده است. امروزه بادکش درمانی طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از کلنیک‌ها انجام می‌شود.

دسته‌ای از افراد از روش‌های طب سنتی نتیجه گرفته‌اند و به آن علاقه‌مند هستند. اما بهتر است قبل از انجام هر روش درمانی از طب سنتی، ابتدا با پزشک مشورت کنید. در صورت تایید پزشک، می‌توانید از گزینه‌های اجرایی که بادکش‌درمانی یک از آن‌ها است، استفاده کنید. در این روش باستانی ادعا می‌شود با انجام چند جلسه بادکش، نشانه ها و علائم بعضی بیماری‌ها درمان می‌شود. لنداسپا قصد دارد به معرفی فواید بادکش و عوارض آن، بپردازد تا به افزایش آگاهی شما همراهان همیشگی درباره بادکش و فواید و عوارض آن کمک کوچکی کند.

انواع بادکش‌ درمانی

بادکش به دسته گرم و سرد تقسیم می‌شود. طبق نظر همه پزشکان، فواید بادکش گرم در درمان دردها و بیماری ها بیشتر از بادکش سرد است. در طب سنتی، از بادکش با عنوان حجامت گرم و خشک یاد می‌شود. از اینجا که دستگاه دستکش با مکانیسم سرد و خشک عمل می کند، برای تکمیل درمان،بهتر است محل مورد نظر را با حوله گرم، گرم کرده، با استفاده از این دستگاه اقدام به بادکش گذاری کرد.

در تمام دنیا، از جمله جامعه ما، در حال حاضر، تعداد بسیاری از مردم به بیماری های مختلف مبتلا هستند که دردهای ناشی از این بیماری ها، پزشک را مجبور میکند که به بیمار، داروهای مسکن تجویز کند. عوارض ناشی از خود این داروها، بیماری های جدید را به وجود می آورد که گاهی بعد از تشخیص، غیر قابل جبران می باشد. بادکش‌درمانی را از لحاظ ایجاد خلاء می‌توان به دو روش زیر تقسیم کرد:

1) بادکش تر

برای انجام این بادکش کافی است یک لیوان و مقداری پنبه آغشته به الکل کنار بگذارید. پنبه‌ها را آتش زده و درون لیوان قرار دهید. بعد از گذشت چند ثانیه پنبه را از لیوان درآورده و آن را به حالت برعکس به‌گونه‌ای که دهانه لیوان به سمت پوست باشد، بر روی بدن قرار دهید. سپس متخصص خراش‌های کوچک و کم عمقی بر روی پوست ایجاد می‌کند و با بادکش کردن مجدد آن‌ها موجب خروج مقدار کمی خون از بدن می‌شود.

2) بادکش خشک

امروزه برای انجام بادکش سرد و خشک از دستگاه‌های دردکش، وکیوم و… استفاده می‌شود. این ابزارها قابلیت ایجاد خلاء دارند. اما در گذشته‌ها که وسایل چندانی در دسترس نبود، برای انجام بادکش خشک، انتهای شاخ گاو را سوراخ می‌کردند و بعد از قرار دادن آن بر روی پوست، شروع به مکیدن می‌کردند و به این صورت بادکش با شاخ گاو را انجام می‌دادند.

بادکش‌ گرم با تجمع خون در یک ناحیه باعث گرم شدن موضع می‌شود. برای انجام بادکش در بادکش گرم، به بدن گرمای مصنوعی داده می‌شود و موجب گرمای بیشتر موضع می‌شود. اما در بادکش‌درمانی سرد، از گرمای مصنوعی استفاده نمی‌شود.

در این روش بادکش‌درمانی، معمولا لیوان‌ها به مدت 5 تا 10دقیقه بر روی پوست قرار می‌گیرند. بعضی مواقع بادکش خشک برای تاثیر بیشتر، همراه با طب سوزنی انجام می‌شود.

از انجام هرگونه بادکش، بدون داشتن علم، خودداری کنید.

انواع بادکش از لحاظ نحوه انجام

بادکش‌درمانی را از لحاظ ایجاد خلاء به دو روش بالا تقسیم کردیم. اکنون می‌خواهیم از لحاظ نحوه‌ی انجام، آن را به سه دسته‌ی زیر تقسیم کنیم:

۱) بادکش ثابت

در روش بادکش ثابت، لیوان‌ها در طول انجام عمل بادکش‌کردن به صورت ثابت بر روی پوست قرار می‌گیرند و بعد از اتمام مکش لیوان‌ها جدا می‌شوند. اغلب در این روش، ابزار مکنده را بیشتر از 15 ثانیه، ثابت بر روی پوست قرار می‌دهند و مناسب برای درد‌های ناحیه کمر و کتف است. بادکش ثابت، با سکون مواد در یک ناحیه باعث درهم شکستن آن‌ها می‌شود.

۲) بادکش منقطع

هدف از بادکش منقطع تجمع خون لطیف در یک قسمت است. برای بادکش‌ کردن از روش منقطع، باید ابزار مکنده را به مدت 4 تا 5 ثانیه در یک ناحیه قرار داد. سپس آن را جدا کرده و مجددا همان قسمت را بادکش کرد.

این روش با مکش اخلاط به یک ناحیه، بیشتر از سایر روش‌ها باعث گرم شدن موضع می‌شود. بهتر است برای انجام بادکش منقطع، مدت زمان هر مکش کمتر از 4 ثانیه باشد و عمل مکش را چندین بار انجام دهید. به این صورت که، پس از گذشت 4 ثانیه، ابزار مکنده را جدا کرده و پس از هواگیری مجددا بر روی پوست قرار دهید. بسته به ناحیه، تعداد تکرار تثبیت و جدا کردن متفاوت است.

احتمال ایجاد کبودی در بادکش منقطع کمتر از سایر روش‌ها است. به همین دلیل مناسب برای پوست صورت و گونه‌ها است. همچنین برای آماده کردن موضع جهت انجام بادکش‌ تر مناسب است.

۳) بادکش متحرک

برای بادکش لرزان یا متحرک از روغن‌ها استفاده می‌کنیم. ابتدا موضع باید روغن مالی شود. برای این‌کار بهتر است از روغن‌های طبیعی مانند زیتون یا بادام تلخ استفاده شود. برای آشنایی با انواع روغن‌ها به مقاله «بهترین روغن‌ برای ماساژ» مراجعه نمایید.

سپس بادکش را به طور ثابت روی بدن قرار داده و بعد از چند ثانیه آن را به آرامی حرکت می‌دهیم. این روش با گرم کردن موضعی به رفع اسپاسم‌های عضلانی و خستگی عضلات کمک می‌کند. جهت حرکت بادکش‌ها در این روش بسیار اهمیت دارد. زیرا موجب حرکت مواد در بدن ‌می‌شود.

برای تشخیص نوع بادکش درمانی مناسب، لازم است قبل از هرگونه اقدام با پزشک مشورت کنید. بهتر است بادکش درمانی بعد از 2 تا 3 ساعت از آخرین وعده غذایی انجام شود.

فواید بادکش برای سلامتی

اغلب از بادکش‌درمانی برای دردهای عضلانی و اسپاسم ماهیچه استفاده می‌شود. البته در شرایط مختلف می‌توان از آن برای درمان بعضی بیماری‌ها استفاده کرد؛ مثلا انجام بادکش‌درمانی همراه با حجامت، از طریق نفخ پوست، سموم از بدن خارج می‌شوند. همچنین، ترکیب بادکش درمانی و طب سوزنی برای بیماری‌های گوارشی و پوستی موثر است.

طی تحقیقات منتشر شده در نشریه‌ی PLoS One در سال 2012 در زمینه‌ی طب مکمل و جایگزین، درمان با بادکش درمانی فراتر از یک درمان موقت می‌تواند باشد. برخی از فواید بادکش درمانی، طبق این تحقیقات را در زیر مرتب کرده‌ایم:

  • درمان فلج صورت
  • درمانی برای تنگی نفس و سرفه
  • کاهش نشانه‌های زونا
  • کاهش درد ناشی از دیسک کمر
  • درمان آکنه

1) فواید بادکش برای سم‌ زدایی بدن

از فواید بادکش‌ درمانی در طب سنتی می‌توان به بازیابی انرژی بدن و پیشگیری از انباشه شدن خون در قسمت‌های مختلف بدن اشاره کرد. بادکش‌کردن با تسهیل چرخش خون در بدن به سم‌زدایی کمک می‌کند و از مبتلا شدن به بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.

بعد از انجام بادکش، اصلا نگران آثار باقی‌مانده آن نباشید؛ زیرا به راحتی با استفاده از کرم‌های ترمیم‌کننده و پمادها قابل درمان است.

2) فواید بادکش درمانی برای کاهش التهاب‌ ها

یکی از روش‌های درمان التهاب‌ها، بادکش درمانی است. این خاصیت بادکش با درمان التهاب‌های پوستی، به درمان جوش، آکنه و اگزما کمک می‌کند. همچنین از بسیاری از بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کندو تا حدی برای کاهش وزن و رفع سلولیت موثر است.

بادکش‌درمانی با افزایش چرخش جریان خون باعث اکسیژن‌رسانی و موادمغذی به بافت پوست می‌شود و نیاز پوست را تامین می‌کند.

3) بادکش ‌درمانی برای درمان بیماری‌ ها

با انجام بادکش‌درمانی به طور منظم در یک بازه زمانی می‌توان احتمال ابتلا به بعضی بیماری‌ها را کاهش داد. اگر به دنبال راهی برای حفظ سلامتی بدن هستید، بادکش درمانی می‌تواند روش مناسبی در این راه باشد. همچنین با تقویت سیستم ایمنی باعث پیشگیری از علائم بیماری‌ها می‌شود.

بهبود گردش خون در اثر بادکش درمانی باعث بازسازی و تحریک سلول‌های خونی می‌شود. با تحریک و جریان سلول‌های خونی از ایجاد لخته جلوگیری می‌کند و احتمال لخته شدن را کاهش می‌دهد.

از طرف دیگر، موجب تنظیم فشار خون می‌شود. از دیگر فواید بادکش کنترل سطح کلسترول در خون است. بادکش درمانی با کنترل کلسترول و فشارخون، از بیماری‌های قلبی و عروقی پیشگیری می‌کند. همچنین با علائم سکته مغزی مقابله می‌کند. مقابله با علائم دیابت و کنترل قند خون از دیگر فواید بادکش‌ درمانی است که می‌تواند در حفظ سلامتی بدن موثر باشد.

بادکش‌‌کردن با حذف مواد سمی و مواد مضر از بدن به بهبودسازی عملکرد کلیه‌ها کمک کند. استفاده از این روش، به بهبود متابولیسم بدن کمک می‌کند. در هنگام انجام بادکش، تجمع خون در موضع درگیر بیشتر می‌شود به همین دلیل سرعت متابولسیم کاهش پیدا می‌کند و باعث جذب بهتر مواد مغذی ضروری می‌شود. همچنین مانع از تشکیل چربی و سلولیت در بدن می‌شود. در مقاله «درمان افتادگی ناف با بادکش» در مورد روش درمان افتادن ناف با بادکش توضیح داده ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

4) چاقی و لاغری با بادکش

بادکش متناوب با جذب خون به عضلات در رفع لاغری های موضعی و افزایش بافت ماهیچه ای موضع موثر است.

اگر علت چاقی تجمع موضعی چربی باشد، بادکش گرم در سوزاندن چربی های موضعی موثر است( با مکانیسم فراخوان خون به ناحیه پرچربی)

5) کنترل خون ریزی با بادکش

از فشار منفی ایجاد شده توسط بادکش می توان در کنترل و تنظیم بعضی از خونریزی ها در بدن بهره گرفت؛ مثلاً در هایپرمنوره( قاعدگی با خونریزی شدید) میتوان زیر سینه ها را بادکش کرد. با این عمل فشار خون از اندام تحتانی به سمت اندام فوقانی متوجه شده و از شدت خونریزی کاسته می‌شود یا در خونریزی کم( هایپو منوره) با بادکش کردن ران ها و ساق پا ها می توان فشار خون را از قسمت های فوقانی به سمت اندام تحتانی متوجه ساخته و میزان خونریزی را افزایش داد. یا در خون دماغ شدید با بادکش کردن اطراف ناف( در طرف خونریزی) فشار خون به قسمت های تحتانی منتقل شده و خون دماغ کم کم قطع میشود.

تعدادی از دردهای عضلانی بر اثر درگیر شدن اعصاب حسی بین ماهیچه ها یا بافت پیوندی سخت شده ایجاد می شود. بنابراین با بادکش نمودن در بسیاری از موارد این فشار از روی عصب برداشته شده و درد تسکین می یابد.در رفع خواب رفتگی ها و گزگز اندام، بادکش با تصریح خونرسانی و اکسیژناسیون بافتی موثر می باشد.

6) دفع سنگ کلیه با بادکش

عده‌ای از اتباع و حکما از فشار منفی بادکش جهت کمک به خروج سنگ های کلیوی استفاده می کنند. بعد از روغن مالی، مسیر کلیه ها را از طرف کلیه به سمت مثانه بادکش متحرک می کنند.

در افرادی که دارای طبع سرد و تر هستند و در اصطلاح طب سنتی بلغمی مزاجند، بادکش گرم و خشک کاربرد فراوانی دارد و جایگزین مناسبی برای حجامت می باشد.

طبق تعریف طب سنتی گاهی درد ها بر اثر غلبه سردی بر بافت یا عضو ایجاد می‌شود و تجربه نشان داده است که بسیاری از دردهای موضعی با گرم کردن موضع تسکین می یابد. بادکش گرم در رفع این دردها موثر است.

در زانو هایی که دچار تورم، درد و تجمع مایع در مفصل شده‌اند( تجمع بلغم موضعی) با بادکش متناوب ۴۰ تا ۱۲۰ جلسه یک روز در میان میتوان کم کم این مایع را از محیط خارج کرد

7) بادکش‌ درمانی برای کاهش درد

از برجسته‌ترین فواید بادکش ‌درمانی می‌توان به کاهش درد و گرفتگی عضلات اشاره کرد. مرتب انجام دادن بادکش موجب احساس تازگی و طراوت می‌شود و با دور نگه‌داشتن بیماری‌ها، موجب سلامتی فرد می‌شود. در این روش، بهبود گردش خون باعث کاهش انواع سردرد می‌شود و سرگیجه را از بین می‌برد.

بادکش قبل از ماساژ درمانی، موجب افزایش تاثیر ماساژهای عمیق می‌شود و استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد. همچنین، موجب تقویت سیستم عصبی می‌شود. انجام بادکش درمانی به طور مکرر دردهای ناشی از التهابات و بیماری‌ها را کاهش می‌دهد.

منبع: لنداسپا

تعداد بازدید از این مطلب: 309
برچسب‌ها: بادکش درمانی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مزایا و معایب برون سپاری خدمات شبکه

 یکی از جدیدترین نیازهایی که می‌توان جای خالی آن را در بسیاری از کسب و کارها مشاهده کرد، خدمات شبکه است.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

در حالی که تمام امور داخلی و خارجی کسب و کارها به صورت دیجیتالی و با ارتباطات شبکه‌ای انجام می‌شوند، مسلما خدماتی در این زمینه وجود خواهند داشت تا شبکه کسب و کار را بهینه‌سازی کنند. خدمات پشتیبانی شبکه، در راستای بهینه‌سازی شبکه و رفع تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن انجام می‌شود تا احتمال از کار افتادن شبکه کسب و کار به حداقل برسد.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا  یکی از جدیدترین نیازهایی که می‌توان جای خالی آن را در بسیاری از کسب و کارها مشاهده کرد، خدمات شبکه است. در حالی که تمام امور داخلی و خارجی کسب و کارها به صورت دیجیتالی و با ارتباطات شبکه‌ای انجام می‌شوند، مسلما خدماتی در این زمینه وجود خواهند داشت تا شبکه کسب و کار را بهینه‌سازی کنند. خدمات پشتیبانی شبکه، در راستای بهینه‌سازی شبکه و رفع تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن انجام می‌شود تا احتمال از کار افتادن شبکه کسب و کار به حداقل برسد.

از آنجایی که استخدام مهندس آی‌تی و کارشناس شبکه برای هر کدام از کسب و کارها می‌تواند شدیدا هزینه‌بر و مشکل‌ساز باشد، عمده آن‌ها گزینه برون سپاری خدمات شبکه را انتخاب می‌کنند. این کار تنها با عقد یک قرارداد با شرکت‌های خدماتی در زمینه شبکه امکان‌پذیر است و کسب و کارها می‌توانند به سادگی این کار را انجام دهند. شرکت معتبر رایان پشتیبان، قصد دارد مزایا و معایب برون سپاری خدمات شبکه را به شما شرح دهد.

مزایای برون سپاری خدمات شبکه
با توجه به هزینه‌ای که برون سپاری خدمات شبکه به همراه دارد، بدون شک این کار برای کسب و کارها به دلایلی خاص حائز اهمیت است. چنانچه تا به حال تجربه برون سپاری خدمات شبکه کامپیوتری کسب و کارتان را ندارید، بهتر است آگاهی خود را در مورد مزایای این کار افزایش دهید؛ چرا که با دانستن مزایای این اقدام، به صورت قاطعانه نسبت به عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه اقدام خواهید کرد.

هزینه و مشکلات کمتر
زمانی که شما برای خدمات پشتیبانی شبکه با یک تیم مطرح قرارداد می‌بندید، تنها دستمزد آن‌ها را خواهید پرداخت. اعضای این تیم در طول مدتی که با شما قرارداد دارند، هر زمانی که درخواست کنید، در محل شبکه کامپیوتری شما حضور می‌یابند. با این وجود، هزینه همکاری با این تیم‌ها بسیار کمتر از اقدامات مشابه برای استخدام کارشناس بوده و می‌تواند مبالغ هنگفتی را در کسب و کار حفظ کند.

کیفیت بالای خدمات
معمولا شرکت‌های خدمات پشتیبانی شبکه دارای یک تیم متشکل از اعضایی متخصص و مجرب هستند که می‌توانند کارهای خود را به بهترین شکل انجام دهند. البته متخصص و مجرب بودن این اعضا، دلیل کیفیت بالای خدمات آن‌ها نیست؛ بلکه تمام اقدامات و خدماتی که به کسب و کارها ارائه می‌شوند، به صورت تیمی هستند و کوچک‌ترین نقصی در آن‌ها وجود ندارد. با توجه به ارزش سیستم‌های کامپیوتری و قطعات شبکه، به جرئت می‌توان گفت خدمات باکیفیت به تنهایی یک عامل برای محبوبیت برون سپاری خدمات شبکه است.

تعمیر و رفع فوری اشکالات شبکه
شرکت خدمات شبکه، موظف است تا تمام مشکلات ایجاد شده برای شبکه کسب و کارهای طرف قرارداد خود را رفع کند؛ بنابراین مدیران کسب و کار می‌توانند از امنیت و رفع شدن تمام اشکالات شبکه کامپیوتری خود در سریع‌ترین زمان، اطمینان حاصل کنند. البته مواقعی که شرکت پشتیبانی شبکه جهت رفع مشکلات شما به محل کسب و کارتان نیرو اعزام می‌کند، به صورت کاملا شفاف در قرارداد طرفین ذکر خواهند شد تا از اختلافات احتمالی در طول همکاری جلوگیری شود.

سلامت قطعی و مطمئن قطعات شبکه
زمانی که قطعات و سخت افزارهای شبکه کامپیوتری خود را به افراد ناشناخته می‌سپارید، همواره نگرانی در مورد نحوه تعمیرات و رفع مشکلات وجود خواهد داشت؛ اما در برون سپاری خدمات شبکه، این نگرانی به کل از بین می‌رود. شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، در این زمینه کاملا قابل اطمینان بوده و می‌توانید به کار اعضای تیم آن اعتماد داشته باشید؛ چرا که اعضای این شرکت، سابقه فعالیت در تمام حوزه‌های آی‌تی و رفع مشکلات متنوع را دارند و افرادی قهار در این زمینه شمرده می‌شوند.

معایب برون سپاری خدمات شبکه
حالا که مزایای برون سپاری خدمات شبکه را می‌دانید، نوبت به شرح معایب آن می‌رسد. مسلما این اقدام در کنار مزایای منحصر به فرد، معایبی نیز دارد که برخی از صاحبان کسب و کار آن‌ها را حائز اهمیت می‌شمارند. به همین دلیل شناخت معایب این اقدام می‌تواند یک قدم دیگر در راستای جلوگیری از خطا و وقوع مشکلات بزرگ‌تر باشد. در ادامه، توضیحاتی مختصر از معایب برون سپاری خدمات شبکه در اختیارتان قرار می‌گیرد:

مشکلات ارتباطی با شرکت خدماتی
مشکل نداشتن ارتبط مستقیم و قابل اتکا، یکی از معایب برون سپاری خدمات شبکه است. با توجه به شرایط اینترنت کشور و سابقه قطعی چندباره آن در سال‌های اخیر، قطع شدن ارتباط با شرکت خدمات شبکه دور از انتظار نیست؛ بنابراین اگر هر مشکلی در شبکه کسب و کار به وجود بیاید، باید با مشکلات ارتباطی سروکله بزند تا از شرکت طرف قرارداد خود درخواست اعزام نیرو کند. امروزه شرکت‌های معتبر و شناخته شده ارائه دهنده خدمات شبکه، مستقیما با کسب و کارهای طرف قرارداد خود ارتباط برقرار می‌کنند تا هیچ مشکلی در این میان وجود نداشته باشد.

مشکلات امنیتی
زمانی که یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه به تمام اطلاعات شبکه کسب و کارتان دسترسی داشته باشد، مسلما امنیت این اطلاعات چندان قابل اتکا نخواهد بود. البته این مشکل تنها در همکاری با شرکت‌های خدماتی ناشناخته و غیر قابل اعتماد صدق می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید به سادگی و با پیدا کردن شرکت معتمد خودتان، این عیب را از ریشه رفع کنید. برای تسهیل کار شما در پروسه عقد قرارداد، قصد داریم بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه را به شما معرفی کنیم.

شرکت رایان پشتیبان؛ پشتیبان مطمئن و معتمد شبکه کسب و کارتان
مطلب فوق، یک راهنمای جامع برای شما بود تا از مزایا و معایب برون سپاری خدمات شبکه خود آگاه باشید. این کار با وجود اینکه از مزایای بسیاری برخوردار است، معایبی نیز دارد؛ اما این معایب باعث کاهش محبوبیت آن در بین صاحبان کسب و کار نشده‌اند. در نتیجه شما می‌توانید نسبت به عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه خود اقدام کنید.

شرکت رایان پشتیبان، به عنوان یکی از مجموعه‌های قدیمی و شناخته شده در زمینه خدمات شبکه، پذیرای تمام خدمات مورد نیاز کسب و کارها است. تیم اجرایی این شرکت، از اعضایی متخصص و مجرب تشکیل یافته که خدماتی با بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر، به وبسایت رایان پشتیبان مراجعه کنید.

 

منبع: https://www.ana.press/news/652915/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87

 

تعداد بازدید از این مطلب: 310
برچسب‌ها: خدمات شبکه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خدمات حسابرسی چیست؟

حسابرسی و خدمات مالی یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به هر کسب‌وکاری است. انجام دقیق و اصولی این امور به قدری مهم است که در صورت وجود هر گونه خطایی در آن، ممکن است خسارات جبران ناپذیری به کسب‌وکار وارد شود. انجام دقیق امور مالی و حسابرسی و اجرای درست آن، در پیشرفت و تصمیم گیری‌های درست موثر خواهد بود.

خدمات مالی، حسابداری و حسابرسی در هر کسب‌وکاری یکی از ملاک‌های مهم پیشرفت برای آن کسب‌وکار بوده و در صورت عدم فعالیت صحیح در این زمینه، کسب‌وکار در مسیر نابودی قرار خواهد گرفت. اهمیت این نوع از خدمات زمانی مشخص می‌شود که بسیاری از تصمیمات مهم برای کسب‌وکار به آن‌ها وابسته بوده و هرگونه خطای کوچک در این زمینه می‌تواند منجر به تصمیم‌گیری اشتباه و در نتیجه نابودی کسب‌وکار شود.

اهمیت حسابرسی و سایر مسائل مربوط به ان باعث می‌شود تا بسیاری از شرکت‌ها این گونه از خدمات خود را برون سپاری کرده و انجام این گونه از خدمات را به افراد متخصص حاضر در شرکت‌های حسابرسی بسپارند تا از انجام درست و دقیق این خدمات مطمئن باشند. برای آشنایی با خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های حسابرسی و آشنایی با بهترین شرکت حسابرسی، تا انتها با ما همراه باشید.

خدمات حسابرسی شامل چه خدماتی است؟
خدمات حسابرسی به مجموعه کنترل و بررسی‌هایی گفته می‌شود که شامل رسیدگی به مدارک، اسناد و اطلاعات مالی یک مجموعه است. در نهایت این رسیدگی‌ها یک گزارش تهیه می‌شود که در آن حسابرس، نظر خود را در مورد روش‌های به کار رفته در حسابداری و صحت و سقم صورت‌های مالی شرکت و یا مجموعه مورد نظر اعلام می‌کند.

حسابرس تمام اسناد، اطلاعات مالی و سیستم کنترل‌های داخلی مجموعه را مورد برررسی قرار داده و موجودیت، دارایی‌ها و بدهی‌های مجموعه را به اثبات می‌رساند. از آن جایی که این کار باید بسیار دقیق و درست انجام شود، بهتر است برای انجام آ« از فردی باتجربه و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

دلایل استفاده از خدمات حسابرسی
صاحبان کسب‌وکارها، سرمایه‌گذاران و سهامداران شرکت‌ها نیازمند افرادی هستند که بتوانند به حساب‌ها و وضعیت شرکت رسیدگی کنند. این افراد باید در این زمینه تخصص داشته و بتوانند به خوبی تمام حساب‌ها و وضعیت شرکت را برررسی کرده و به مدیران اطلاع دهند. مدیران شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارها از این اطلاعات برای تصمیم گیری‌های مهم استفاده می‌کنند.

برخی از مهم‌ترین خدمات حسابرسی عبارت‌اند از:

تهیه گزارش برای بازرس قانونی
تنظیم گزارش حسابرسی برای طرح و بررسی توسط مدیران
تهیه گزارش حسابرس ویژه در زمان‌های مورد درخواست
تنظیم گزارش حسابرسی برای درآمد مشمول مالیان اشخاص و استانداردهای حسابرسی و مقررات قاونوی مالیاتی
تنظیم گزارش حسابرسی حاوی نظر حسابرس در ارتباط با قضاوت در اختلاف چند نفر برای ارائه در دادگستری
انواع خدمات حسابرسی
خدمات حسابرسی از نظر نوع ارائه خدمات به سه دسته خدمات حسابرسی داخلی، ستقل و دولتی تقسیم می‌شوند. حسابرس داخلی فردی است که از طرف مدیرعامل و هیئت مدیره انتخاب شده و مسئول حسابرسی امور داخلی شرکت خواهد بود. این فرد موظف است تا به طور منظم گزارش‌های حسابرسی دقیقی تهیه کرده و به مدیرعامل ارائه کند.

حسابرس و یا حسابرسان مستقل افردی هستند که از موسسات و شرکت‌های حسابرسی، این خدمات را ارائه می‌کنند. در واقع صاحبان کسب‌وکار با عقد قرارداد با شرکت‌های حسابرسی، مسئولیت حسابرسی شرکت خود را به آنان می‌سپارند. این افراد کارشناسان متخصصی هستند که در این زیمنه تخصص داشته و به شرکت‌های مورد نظر کمک می‌کنند تا امور حسابرسی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

حسابرس‌های دولتی افرادی هستند که وظیفه حسابرسی و بررسی صورت‌های مالی یک نهاد دولتنی را برعهده دارند. این افراد تنها حسابرسی نهادها و سازمان‌های دولتی را انجام داده و حسابرسی شرکت‌های خصوصی را برعهده ندارند.

انواع خدمات حسابرسی
خدمات حسابرسی جزو مواردی است که تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها به آن نیاز دارند. بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند تا این امور را به شرکت‌های حسابرسی بسپارند تا خیالشان از بایت انجام صحیح این امور راحت شود. حسابرسی صورت‌های مالی، حسابرسی رعایتی، حسابرسی عملیاتی، حسابرسی داخلی، حسابرسی قانونی و حسابرسی مالیاتی، برخی از خدمات حسابرسی انجام شده توسط شرکت‌های حسابداری هستند.

وظیفه یک حسابرس در حسابرسی صورت‌های مالی، تطابق صورت‌های مالی یک شرکت با استانداردها است. در حسابداری رعایتی مقدار رعایت احکام، سیاست‌ها، مقررات دولتی و کنترل‌های داخلی رسیدگی می‌شوند. در حسابرسی عملیاتی، هدف این است که با انجام دقیق حسابرسی و ارائه کنترل‌های مدیریتی به مدیریت هر چه بهتر کسب‌وکارها کمک کرد.

حسابرسی داخلی، نوع دیگری از حسابرسی است که در آن وظیفه نظارت بر امور مالی و فرایندهای مالی تمام قسمت‌ها و بررسی دقیقی آن‌ها برعهده فرد حسابرس خواهد بود. در حسابرسی قانونی، به بررسی اسناد و دارک و تطابق آن‌ها با استاندارهای حسابداری پرداخته می‌شود و حسابرس طی ارائه یک گزارش اظهار نظر خود را بیان می‌کند.

آخرین نوع حسابرسی، حسابرسی مالیاتی است که در آن، درستی اسناد و مدارک و نحوه رعایت مقررات مورد بررسی قرار گرفته و عوارض بر درآمد شرکت نیز محاسبه می‌شود. تاریخ و بازه‌های زمانی انجام حسابرسی مالیاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   

رایان محاسبان؛ بهترین انتخاب در شرکت حسابداری
رایان محاسبان از بهترین شرکت‌های خدمات حسابداری است که بیش از 20 سال است که در زمینه انجام تمامی خدمات مالی و حسابداری به فعالیت می‌پردازد. استقرار سیستم‌های مالی به روز و گزارش گیری استاندارد، انجام کلیه امور ثبت، استقرار سیستم‌های مالیاتی در صنایع متعدد، استقرار سیستم‌های حسابرسی در مراکز و ارائه گزارشات به مرکز و برخی از فعالیت‌های دیگر از جمله کارهایی است که توسط این شرکت خدماتی انجام می‌شود.

این شرکت با در اختیار داشتن افراد متخصص و حرفه‌ای در تیم خود در طول مدت فعالیت خود همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. استفاده از دانش روز و در اختیار داشتن افراد حرفه‌ای در این شرکت باعث شده تا بهترین خدمات را به مشتریان عرضه کرده و رضایت آن‌ها را به دست آورد.

اگر به دنبال یکی از شرکت‌های برتر در زمینه خدمات حسابداری بوده و قصد دارید تا تمام و یا بخشی از خدمات خود را به شرکت‌های خدمات حسابداری بسپارید، شرکت رایان محاسبان انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. می‌توانید ابتدا با کارشناسان این شرکت در ارتباط بوده و بعد از دریافت مشاوره، خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

منبع: http://rajanews.com/node/355743

تعداد بازدید از این مطلب: 340
برچسب‌ها: خدمات حسابرسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کدام شرکت ها به پشتیبانی شبکه نیاز دارند؟

دیدارنیوز: شبکه کامپیوتری در دنیای کسب و کار، نوعی مزیت رقابتی برای بهبود یافتن ارتباطات و تعاملات میان اعضای تیم اجرایی است؛ بنابراین اگر یک کسب و کار در محیط خود شبکه کامپیوتری نصب کند، ضریب موفقیت بیشتری در رقابت با دیگر شرکت‌ها خواهد داشت. البته نکته حائز اهمیتی که در این میان فراموش شده، اهمیت پشتیبانی شبکه است.

کسب و کارها برای بهره‌مندی از شبکه کامپیوتری، باید از پشتیبانی شبکه نیز برخوردار باشند. درست است که نصب و راه‌اندازی شبکه کامپیوتری در دفتر کسب و کار دشواری‌هایی دارد، اما اگر خدمات پشتیبانی شبکه در دسترس نباشد، مدیریت امور اندکی با مشکل موجه می‎‌شود. از آنجایی که قیمت و تعرفه پشتیبانی شبکه مدیران کسب و کار را متعجب کرده، اکثرا به دنبال این هستند که آیا کسب و کار آن‌ها به خدمت پشتیبانی شبکه نیاز دارد یا خیر. برای گرفتن جواب این سوال، با ما همراه باشید.

منظور از خدمات پشتیبانی شبکه چیست؟
خدمات پشتیبانی شبکه، مجموعه فعالیت‌هایی است که در جهت رفع مشکلات و تامین نیازهای شبکه کامپیوتری انجام می‌شود. اگر شبکه یک کسب و کار مشکلی داشته باشد، می‌‌تواند از خدمات پشتیبانی شبکه برای رفع آن استفاده کند. به خصوص کسب و کارهای بزرگ که نیاز مداوم به بهینه‌سازی شبکه خود دارند تا همواره به بهترین شکل عمل کنند. عموما مشکلات ایجاد شده برای سخت‌افزارها و نرم‌افزار شبکه، به سادگی رفع نمی‌شوند؛ اما متخصصان حوزه آی‌تی که خدمات پشتیبانی شبکه را ارائه می‌دهند، می‌توانند مشکلات و نقص‌های شبکه را در کمترین زمان رفع کنند.

شاید از خودتان بپرسید که چه کسی یا شرکتی، خدمات پشتیبانی شبکه را ارائه می‌دهد و نحوه بهره‌مندی از این خدمات چگونه است. به احتمال زیاد شما می‌توانید قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه را با همان تیمی ببندید که شبکه کامپیوتری شما را راه‌اندازی کرده‌اند؛ زیرا این حوزه‌ها کاملا به یکدیگر مرتبط هستند و کارشناسان آی‌تی که شبکه کامپیوتری را نصب می‌کنند، می‌توانند پشتیبانی آن را نیز به عهده بگیرند.

کدام شرکت‌ها باید از خدمات پشتیبانی شبکه بهره ببرند؟

به طور کلی تمامی کسب و کارها می‌توانند شبکه کامپیوتری را در دفتر خود نصب کنند. این شبکه وسیله‌ای برای ایجاد هماهنگی در تیم اجرایی تمامی کسب و کارهاست و برای همگی آن‌ها مناسب است. از این رو، خدمات پشتیبانی شبکه نوعی مکمل برای این شبکه است تا اعضای شرکت بتوانند بدون هیچ مشکلی، از شبکه برای ایجاد تعامل و ارتباط مفید و سریع استفاده کنند.

بنابراین می‌توان گفت تمامی کسب و کارهایی که از شبکه کامپیوتری در دفتر خود برخوردار هستند، باید از پشتیبانی شبکه استفاده کنند؛ در غیر این صورت، هیچ‌گونه امنیتی در برابر مشکلات جزئی نخواهند داشت. چنانچه اختلالی در سیستم شبکه کامپیوتری به وجود بیاید، اعضای تیم ارتباط خود را با یکدیگر به کلی از دست می‌دهند و باید باقی مسیر را به صورت سنتی و بدون دخالت تکنولوژی طی کنند.

اگر چه کارآفرینان مشهور و مدیران کسب و کارهای معتبر همواره بر اهمیت و تاثیرات شبکه بر کسب و کارهای کوچک و بزرگ تاکید دارند، اما همچنان تغییرات قابل توجهی در تفکرات اشتباه اغلب مدیران مشاهده نمی‌شود. توصیه می‌کنیم در اولین فرصت، نسبت به نصب و راه‌اندازی شبکه کامپیوتری در دفتر کسب و کار خود اقدام کنید. همچنین بهتر است خدمات پشتیبانی شبکه موردنیاز خود را از همان تیم درخواست کنید.

هرچقدر شبکه کامپیوتری شرکت شما گسترده‌تر و پرکاربرتر باشد، یقینا نیازتان به پشتیبانی شبکه برجسته‌تر خواهد بود. این موضوع را می‌توانید از طریق مقایسه پشتیبانی شبکه موردنیاز یک کسب و کار با 100 کارمند و یک کسب و کار با 10 کارمند بهتر درک کنید؛ زیرا مطمئنا کسب و کار بزرگ‌تر که شبکه گسترده‌تری دارد، به صورت مداوم نیاز به بهینه‌سازی شبکه خواهد داشت.

نحوه عقد قرارداد پشتیبانی شبکه
بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی نیز برخی مشکلات و دشواری‌های علنی دارد. برای اینکه از خدمات و دانسته‌های یک کارشناس آی‌تی در کسب و کار خودتان بهره ببرید، باید او را استخدام کنید. استخدام چنین فردی نیاز به پرداخت دستمزدی سنگین دارد. البته راه بهتر برای بهره‌مندی از این پشتیبانی، عقد قرارداد با یک شرکت خدماتی معتبر است. امروزه شما می‌توانید خدمات پشتیبانی شبکه مورد نیاز خود را به صورت رسمی، از یک شرکت خدماتی معتبر و شناخته شده درخواست کنید.

شرکتی که برای خدمات پشتیبانی شبکه با آن قرارداد می‌بندید، یک تیم متخصص در حوزه آی‌تی برای پشتیبانی شبکه کامپیوتری شرکت شما تعیین خواهد کرد. هر زمانی که شبکه کسب و کار شما با مشکلات جزئی و کلی مواجه شد، به راحتی می‌توانید آن را با شرکت خدماتی طرف قرارداد خود در میان بگذارید. این شرکت نیز در اولین فرصت، تیم پشتیبانی خود را به محل کار شما می‌فرستد تا شبکه هرچه سریع‌تر بهینه‌سازی و تعمیر گردد.

از آنجایی که قرارداد پشتیبانی شبکه نوعی همکاری طولانی مدت بین شرکت شما و شرکت خدماتی را به همراه دارد، انتخاب شرکت خدمات پشتیبانی حائز اهمیت است. اگر در انتخاب همکار خود اشتباه کنید، مشکلات و دردسرهای این انتخاب تا مدت طولانی گریبان شرکت شما را خواهد گرفت؛ بنابراین ضمن اینکه نصب و راه‌اندازی شبکه کامپیوتری در کسب و کار بسیار مهم و حائز اهمیت است، انتخاب شرکت خدماتی نیز مسئله‌ای حیاتی و در مواقعی مشکل‌ساز محسوب می‌شود. در ادامه، شما را با شرکت خدمات شبکه رایان پشتیبان آشنا خواهیم کرد.

رایان پشتیبان؛ پذیرای خدمات مورد نیاز شما

مطلبی که در اختیارتان قرار گرفت، راهنمایی برای شما بود تا دریابید کدام شرکت‌ها به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارند. چنانچه قصد دارید یک شبکه کامپیوتری کامل و بی‌نقص برای شرکت خود بسازید، می‌توانید خدمات موردنیاز خود را از شرکت رایان پشتیبان تقاضا کنید. رایان پشتیبان با بیش از 14 سال سابقه کار موفق در بازار تخصصی این حوزه، تمامی خدمات مرتبط با آی‌تی و شبکه‌های کامپیوتری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع خدمات، به سایت رایان پشتیبان مراجعه کنید.

منبع: https://www.didarnews.ir/fa/news/121104/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF

تعداد بازدید از این مطلب: 316
برچسب‌ها: پشتیبانی شبکه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خدمات حسابداری را در سال جدید جدی بگیرید!

یکی از نیازهای اصلی تمامی کسب و کارها برای برقراری نظم و هماهنگی در امور اقتصادی و مالی، خدمات حسابداری است. البته بیش از این که خدمات حسابداری در کسب و کارها اهمیت داشته باشند، نحوه استفاده از این خدمات حائز اهمیت است؛ زیرا امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار تصوری اشتباه از این امور دارند. این در حالی است که تمامی کارآفرینان و تاجران موفق در کشور، بر روی استفاده از خدمات حسابداری تاکید می‌کنند.

مبرهن است که خدمات حسابداری به تنهایی نمی‌تواند عاملی برای رشد و پیشرفت کسب و کار باشد؛ زیرا خدمات حسابداری تنها یک وسیله برای داشتن توانایی بررسی و آنالیز وضعیت اقتصادی کسب و کار است. مدیران کسب و کار با استفاده از مدارک جمع‌آوری شده به واسطه خدمات حسابداری، می‌توانند مشکلات احتمالی پیش‌روی کسب و کار را پیش‌بینی کنند و برای رفع آن‌ها برنامه بچینند. در صورتی که به دنبال عقد قرارداد خدمات حسابداری باشید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا شما را با خدمات حسابداری رایان محاسبان آشنا کنیم.

خدمات حسابداری

قبل از هرچیز، باید درک خود را از خدمات حسابداری بهبود بخشید. خدمات حسابداری به تمامی فعالیت‌هایی گفته می‌شود که در راستای ثبت تغییرات و وضعیت امور اقتصادی کسب و کار انجام می‌گیرد. با وجود خدمات حسابداری، می‌توان تمامی تغییرات اعمال شده در امور مالی و اقتصادی کسب و کار را به صورت کتبی نگه داشت و در صورت نیاز، آن‌ها را مجددا بررسی کرد. با این وجود، به نظرتان همچنان امکان کلاهبرداری و اختلاس در کسب و کار وجود خواهد داشت؟

البته از بین بردن امکان اختلاس در کسب و کار، تنها مزیت خدمات حسابداری نیست؛ زیرا خدمات حسابداری صرفا برای هدایت کسب و کار برای پیشرفت و رشد انجام می‌شود. زمانی که مدیر کسب و کار بتواند تمامی مشکلات احتمالی آینده را پیش‌بینی کند و توانایی برنامه‌ریزی برای آن را داشته باشد، مطمئنا احتمال وقوع مشکلات غیرقابل رفع به حداقل خواهد رسید. تمامی این موراد، عواملی هستند که باعث افزایش اهمیت خدمات حسابداری در بازار کار شده‌اند.

نتیجه این اتفاقات، تمایل عمده کسب و کارها برای استخدام یک حسابدار ماهر و مجرب بوده است؛ در حالی که امکان استفاده از خدمات حسابداری باکیفیت از راه‌های دیگر نیز وجود دارد. استخدام حسابدار، اشتباهی است که متاسفانه امروزه بسیاری از کسب و کارها آن را مرتکب می‌شوند؛ زیرا یک کارشناس حسابداری ساده و مستقل، توانایی ارائه بهترین خدمات را نخواهد داشت. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین راه بهره‌‌مندی از خدمات حسابداری را برایتان شرح دهیم.

قرارداد حسابداری؛ کلیدی برای رهایی از مشکلات اقتصادی

به غیر از استخدام حسابدار برای کسب و کار، می‌توان از طریق عقد قرارداد حسابداری نیز از این خدمات استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که عقد قرارداد حسابداری، تفاوت‌های زیادی با پروسه استخدام حسابدار دارد؛ زیرا قرارداد خدمات حسابداری، با شرکت خدماتی عقد می‌شود و عموما جنبه همکاری بسیار معتبرتری دارد.

شما می‌توانید با عقد قرارداد حسابداری با شرکت مورد نظرتان، از خدمات حسابداری آن بهره ببرید. در برخی از شرکت‌های حسابداری معتبر، خدمات اعزام حسابدار نیز وجود دارد که می‌تواند موجب بهبود خدمات حسابداری شود؛ زیرا در چنین مواقعی، یک متخصص حسابداری به صورت اختصاصی برای کسب و کار شما تعیین خواهد شد که بر روی امور حسابداری شما متمرکز می‌شود.

البته باید توجه داشت که قرارداد حسابداری تا زمانی مشخص اعتبار داشته و معمولا نتیجه یک همکاری بلند مدت را به همراه دارد. بنابراین همواره باید در انتخاب شرکت حسابداری مورد نظرتان معیارهایی سخت‌‌گیرانه در نظر بگیرید تا بهترین شرکت خدمات حسابداری را برای خود پیدا کنید. چنانچه با یک شرکت خدماتی غیرقابل اعتماد قرارداد بسته باشید، مشکلات بسیاری خواهید داشت؛ پس در انتخاب شرکت حسابداری دقت کنید.

بهترین شرکت حسابداری در ایران

با افزایش تقاضای کسب و کارهای مختلف برای خدمات حسابداری باکیفیت، تعداد زیادی شرکت‌های خدماتی در ایران تاسیس شده‌اند. مبرهن است که افراد باید شرکت‌های رسمی و ثبت شده را اولویت خود قرار دهند؛ اما باز هم تعداد گزینه‌ها به قدری است که نمی‌توان یک انتخاب مطمئن تجربه کرد. با این وجود طبیعی است که عموم کسب و کارها به دنبال بهترین شرکت حسابداری باشند؛ اما آیا می‌توان یک شرکت حسابداری را به عنوان بهترین شرکت در ایران نامید؟

با وجود شرکت‌های حسابداری قدرتمند در بازار کار، بدیهی است که نمی‌توان یک شرکت خاص را به عنوان بهترین ارائه‌دهنده خدمات حسابداری معرفی کرد. به خصوص در دوران امروزی که تمامی شرکت‌های فعال در ایران، خود را به عنوان بهترین شرکت معرفی می‌کنند و ادعای بسیار زیادی در حوزه فعالیتی خود دارند؛ اما باز هم نمی‌توان عمده این شرکت‌ها را به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات قابل قبول و باکیفیت معرفی کرد.

پیشنهاد ما به شما این است که به دنبال بهترین شرکت حسابداری ایران نباشید؛ زیرا چنین صفاتی، معمولا جهت جذب مشتریان بیشتر و با اهداف تجاری بر روی شرکت‌های مختلف قرار می‌گیرند. شما باید به دنبال یک شرکت خدماتی منحصر به فرد و قابل اعتماد برای خود باشید که بتوانید در تمامی حوزه‌ها به آن اعتماد کنید؛ در غیر این صورت، در انتخاب یک شرکت خدماتی معتبر و خوب ناتوان خواهید بود. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با شرکت معتبر خدمات حسابداری رایان محاسبان آشنا کنیم.

خدمات حسابداری خود را به شرکت رایان محاسبان بسپارید!

مطلب ارائه شده، یک راهنمای کامل برای شناخت هر چه بیشتر خدمات حسابداری بود که جهت آگاه‌سازی شما از این حوزه در اختیارتان قرار گرفت. چنانچه به دنبال یک شرکت خدمات حسابداری معتبر و قابل اعتماد برای کسب و کار خود باشید، مطمئنا رایان محاسبان پیشنهاد ما به شما خواهد بود.؛ البته در صورتی که به دنبال هدایت کسب و کار خود در راستای رشو موفقیت باشید!

رایان محاسبان، شرکت خدمات حسابداری، مالی، مالیاتی و حسابرسی در تهران است که می‌تواند خدمات مورد نیاز کسب و کارهای متنوع را تامین کند. این شرکت که فعالیتی در حدود 20 ساله در حوزه حسابداری دارد، از ابتدا به دنبال ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت کامل مشتریان خود بوده است. شما می‌توانید با کارشناسان شرکت خدمات حسابداری رایان محاسبان تماس بگیرید و با آن‌ها یک جلسه جهت عقد قرارداد حسابداری برگزار کنید؛ برای اطلاعات بیشتر، وبسایت رسمی رایان محاسبان به آدرس اینترنتی https://rayanmohaseban.com/ در اختیار شماست.

تعداد بازدید از این مطلب: 317
برچسب‌ها: خدمات حسابداری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی تجهیزات صنعتی

در این مقاله با تعدادی از تجهیزات صنعتی آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار از تجهیزات صنعتی است که در طیف گسترده‌ای از بخش‌های صنعتی استفاده می‌شود. مثلا برای اکتشاف نفت. در این بخش، سنسورهای فشار، تفاوت ارزش بین داخلی و خارجی تجهیزات حساس به فشار را اندازه گیری می‌کنند. اکثر ترانسمیترهای فشار بسیار بادوام هستند و می‌توانند در هر محیطی با عمر طولانی مقاومت کنند. انواع ترانسمیتر فشار در طیف گسترده‌ای از موارد قابل استفاده هستند زیرا می‌توانند به سیستم های دیگر مانند مدارهای الکتریکی متصل شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرشر ترانسمیتر به صفحه زیر بروید:

https://co-asa.com/pressure-transmitter/

 

 همچنین ترانسمیتر فشار به طور گسترده در بخش دریایی استفاده می‌شود. در صنعت دریایی، همه چیز حول محور مسئولیت و کارایی می‌چرخد. در صنعت دریایی، ترانسمیترها اطلاعاتی را در مورد فرآیندهای مایع یا گاز به سمت موتورخانه یا برای نظارت ارائه می‌دهند.

انواع مختلفی از ترانسمیتر فشار وجود دارد. اما علیرغم این واقعیت، این تجهیزات صنعتی تقریبا به یک روش کار می‌کنند. ترانسمیترهای فشار با اندازه گیری فشار و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی آنالوگ کار می‌کنند. به طور کلی یک ترانسمیتر فشار از سه جزء اصلی تشکیل شده است:

  • سنسور فشار
  • مدار اندازه گیری
  • اتصال فرآیند

برای کسب طالعات بیشتر در مورد سنسور فشار به صفحه سنسور فشار در سایت ابزار سنجش آریا بروید.

نصب یک سیستم اندازه‌گیری ترانسمیتر فشار شامل سه بخش است:

  • لوله هدایت فشار
  • دیافراگم اندازه گیری مرکزی
  • دیافراگم ایزوله (حاوی روغن سیلیکون)

 در حین کار ترانسمیتر فشار، فشار محیط به دیافراگم اندازه‌گیری مرکزی منتقل می‌شود، جایی که غشاء اندازه‌گیری می‌شود. اختلاف فشار باعث تغییر شکل ورق بین این قطعات می‌شود. هنگامی که این تغییر شکل اندازه‌گیری می‌شود، میزان اختلاف فشار قابل اندازه‌گیری است. این اختلاف فشار اندازه‌گیری شده به یک علامت الکتریکی آنالوگ تبدیل می‌شود و اکنون قابل درک است.

 

 

گیج فشار

گیج فشار دستگاهی برای اندازه‌گیری شدت سیال، گاز، آب یا بخار در ماشین‌های تحت فشار برای اطمینان از عدم وجود نشتی یا تغییر فشار است که بر عملکرد سیستم تاثیر می‌گذارد. سیستم‌های فشار طوری طراحی شده‌اند که در محدوده فشار خاصی کار کنند. هر گونه انحراف از میزان‌های قابل قبول می‌تواند به طور جدی بر عملکرد سیستم تأثیر بگذارد. گیج فشار از تجهیزات صنعتی است که میزان فشار قابل‌قبول را در فرایندها چک می‌کند.

گیج‌های فشار بیش از صد سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرند و به طور مداوم در حال تکامل هستند تا با نیازهای کاربردهای جدید مطابقت داشته باشند. پیاده‌سازی و استفاده از فشارسنج‌ها با بهره برداری هر چه بیشتر از سیستم‌های فشار وجود آنها در سیستم را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

نوع گیج‌ فشار بسته به محل استفاده از گیج تغییر می‌کند. آنها با اندازه‌ها، سبک‌ها و مواد مختلف، متناسب با کاربردهای خاص طراحی شده‌اند. روش‌های مختلفی برای دسته‌بندی و تعریف این تجهیزات صنعتی وجود دارد، از جمله بر اساس کاربرد و روش مورد استفاده برای اندازه‌گیری فشار.

قیمت پرشر گیج

فشار توسط نیروی عمودی اعمال شده در واحد یک سطح تعیین می‌شود، محاسبه‌ای که با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های مختلف تعیین می‌شود. اندازه گیری صحیح فشار بستگی به مرجع آن دارد. گیج فشار به دو دسته اصلی هیدرواستاتیک و مکانیکی تقسیم می‌شوند.

فشار هیدرواستاتیک: گیج فشار هیدرواستاتیک برای اندازه‌گیری اینن نوع فشار، وزن مایع بالاتر از یک نقطه را اندازه‌گیری می‌کند. این فشار زمانی که مایع در حال استراحت است ایجاد می‌شود. ارتفاع مایع بر فشار هیدرواستاتیک تأثیر می‌گذارد. خواص هیدرواستاتیکی یک مایع ثابت نیست و تحت تأثیر چگالی و گرانش مایع است (که هر دو فشار هیدرواستاتیک را تعیین می‌کنند).

فشار مکانیکی: فشار مکانیکی توسط یک دیافراگم یا لوله بوردون اندازه‌گیری می‌شود که فشار سیال را به نیرو تبدیل می‌کند.

 

هیت پمپ

هیت پمپ از تجهیزات صنعتی دو قسمتی است که از فرآیند تبرید برای تأمین گرمایش و سرمایش استفاده می‌کند. دوجزء یک دستگاه هیت پمپ دو جزء کندانسو و واحد داخلی است. کندانسور در خارج است که مسئول تولید گرمایش یا سرمایش را دارد و واحد داخلی که هوای گرم یا خنک را به داخل خانه منتقل می‌کند. از آنجایی که کندانسور و واحد داخلی توسط خط مبرد از هم «جدا» می‌شوند، پمپ‌های حرارتی ممکن است گاهی اوقات به عنوان «مینی اسپلیت» شناخته شوند. هیت پمپ‌ها نرخ بهره‌وری فوق‌العاده بالایی را ارائه می‌دهند و همچنین فرصتی برای تامین گرمایش و سرمایش بدون نیاز به کانال‌کشی در خانه دارند. از آنجایی که برای انجام این کار مجرایی مورد نیاز نیست، ممکن است به هیت پمپ‌ها دستگاه بدون کانال بگویند.

خرید هیت پمپ یا پمپ حرارتی از توسعه تدبیر و تلاش ماندگار

هیت پمپ‌ها نه فقط به عنوان تجهیزات صنعتی بلکه در مکان‌های دیگر کاربرد دارند. یک هیت پمپ از برق و مبرد برای انتقال گرما از یک مکان به مکان دیگر استفاده می‌کند.  واحد داخل خانه یک هیت پمپ «کاست دیواری» است که در داخل خانه شما نصب می‌شود. واحدهای کاست دیواری و کندانسور پمپ حرارتی توسط خط مبرد به هم متصل می‌شوند. کاست دیواری نوعی سیستم مینی اسپلیت است که در آن یک پیمانکار تهویه مطبوع، هواگیر داخلی را در روی دیوار قرار می‌دهد.

کاست دیواری داخلی به صورت ترموستاتیک کنترل می‌شود تا گرمایش و سرمایش را برای شما فراهم کند. برای خروج گرما، هیت پمپ، فن واحد بیرونی را روشن می‌کند تا فرآیند استخراج گرما از هوای خارج از خانه شما آغاز شود. خط مبرد این گرما را به واحد داخلی منتقل می‌کند و سپس گرما را از طریق یک فن در داخل کاست دیواری به هوای داخل خانه شما منتقل می‌کند. در حالت خنک‌کننده، این فرآیند برعکس می‌شود، گرما را به خارج از خانه منتقل می‌کند و هوای خنک را به داخل باز می‌گرداند.

چیلر اسکرال

انواع چیلر اسکرال به صورت تجهیزات صنعتی یا تجاری برای سیستم‌هایی با ظرفیت کمتر از 30 TR استفاده می‌شوند و می‌توانند برای استفاده در فضای باز یا استفاده در محیط داخلی صنعتی طراحی شوند. چیلرهای اسکرال صنعتی برای استفاده در تهویه مطبوع ساختمان‌های اداری بزرگ و سایر تاسیسات تجاری و صنعتی ایده آل هستند.

یک کمپرسور اسکرال با استفاده از دو اسکرال به هم پیوسته، یعنی یکی در داخل برای فشرده‌سازی مایعات، در این مورد مبرد، کار می‌کند. کمپرسورهای اسکرال به دلیل عملکرد بی‌صدا، روان و قابل اعتمادتر از بسیاری از انواع دیگر کمپرسورها شناخته شده‌اند. در مورد چیلرهای آب خنک، چیلر اسکرال معمولا دارای چند کمپرسور در یک یا دو مدار تبرید هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیلر اسکرال به صفحه زیر بروید:

https://ttmenterprise.com/%DA%86%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%84-htype/

 

کنترل با مرحله‌بندی کمپرسورها ایجاد می‌شود. تجهیزات صنعتی اسکرال دارای اجزای مختلفی هستند، مانند: پانل‌های استارت یا کنترل، شیرهای تخلیه، سوئیچ‌های جریان، دریچه‌های انبساط الکترونیکی، اواپراتورهای صفحه لحیم کاری شده، کندانسورهای خنک شونده با هوا یا آب خنک، ساب کولرها و لوله‌های اتصال به هم (به صورت اختیاری).

چیلر اسکرال همچنین برای کاربردهایی مانند پردازش در دمای پایین، بازیابی حرارت، ذخیره سازی حرارتی و یخ سازی مناسب هستند. مهندسان اخیرا چیلر اسکرول را اصلاح کرده‌اند تا بتوانند با یک کمپرسور با ظرفیت بار جزئی کار کنند. پیش از این، آنها فقط می‌توانستند با ظرفیت کامل بدون دستکاری انسان در خارج از دستگاه برقی کار کنند.

مزیت چیلر اسکرال راندمان انرژی آنهاست. این تجهیزات صنعتی همچنین دوستدار محیط زیست هستند، زیرا بسیاری از شرکت‌ها به دنبال کاهش استفاده از مبردهای با پتانسیل تخریب لایه ازن (ODP) هستند. تجهیزات صنعتی چیلر اسکرال نیز به راحتی نصب و نگهداری می‌شوند و می‌توان آنها را برای انواع پیکربندی‌های انرژی، مکانیکی و صوتی سفارشی کرد.

با قابلیت صدای قابل تنظیم، چیلر اسکرال در محیط‌های حساس به صدا به خوبی کار می‌کنند. از آنجایی که قطعات متحرک کمتری نسبت به چیلرهای رفت و برگشتی دارند، چیلرهای اسکرال از نظر تئوری قابلیت اطمینان بیشتری دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نقش هوش مصنوعی در زندگی انسان ها

همه ی ما حتما یکبار در مورد هوش مصنوعی شنیده ایم و به طور خیلی کلی با آن اشنایی داریم. ما می دانیم که هوش مصنوعی در پیشرفت تکنولوژی نقش چشمگیری داشته و با هدف بهبود و تسهیل شرایط زندگی انسان ها در این کره ی خاکی روی کار امده است اما شاید بسیاری از ما ندانیم که هوش مصنوعی واقعا چیست و دقیقا چه کاربردهایی دارد؟ آیا هوش مصنوعی توانایی تفکر دارد؟ آیا هوش مصنوعی همان ربات ها هستند؟ به راستی این تکنولوژی توانایی انجام چه کارهایی را دارد؟ اگر شما هم دوست دارید که بیشتر در مورد هوش مصنوعی و کاربرد آن در زندگی روزمره ی انسان ها بدانید این مقاله را دنبال کنید.

هوش مصنوعی چیست؟

احتمالا خیلی از انسان ها فکر می کنند که هوش مصنوعی فقط همان ربات های بی احساس و سخنگویی هستند که در فیلم های علمی و تخیلی نقش اصلی را بازی می کنند. افراد بسیاری بر این باور هستند که هوش مصنوعی بر سر کار امده است تا ربات هایی مشابه انسان ساخته و آن ها را جایگزین نسل بشر در اینده کند اما در حقیقت اینطور نیست. منظور از هوش مصنوعی تکنولوژی پیشرفته ای است که توانایی فکر کردن و تصمیم گیری دارد. اگرچه  این توانایی تفکر با شیوه ی اندیشمندی و تفکر انسان ها متفاوت است اما دانشمندان تلاش کرده اند که بیشترین شباهت را میان آن ها برقرار کنند و تا حد امکان هوش مصنوعی را مشابه هوش سیال در مغز انسان ها طراحی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هوش مصنوعی به این صفحه بروید.

https://aiportal.ir/%d9%87%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

تعریف دقیق هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی دامنه ای بسیار گسترده و انتزاعی را در بر می گیرد بنابراین نمی توان تعریفی دقیق و خلاصه برای آن ارائه نمود. اکثر دانشمندان بر این تعریف توافق دارند که هوش مصنوعی عبارت است از شکلی از تکنولوژی که می تواند مشابه انسان فکر کند، تفکر منطقی داشته باشد، متناسب با نوع موقعیت تصمیم بگیرد و مانند انسان وارد عمل شود و اقدامات عملی آن نیز نظام مند و منطقی است. بر اساس این تعریف درمی یابیم که هوش مصنوعی نه تنها در حوزه ی فرآیندهای تفکر و استدلال بلکه در رفتار و عمل نیز می تواند مانند انسان عمل کند. هوش مصنوعی تکنولوژی ای است که از طریق تفکر منطقی توانایی حل مسئله، یادگیری و اموزش دارد. برای یادگیری هوش مصنوعی به سایت پرتال هوش مصنوعی بروید.

https://aiportal.ir/

تعریف ساده ی هوش مصنوعی در نگاه مهندسی

اگر بخواهیم از منظر فناوری و مهندسی تعریفی ساده و قابل درک برای هوش مصنوعی ارائه دهیم می توان گفت که هوش مصنوعی شاخه ای از علوم رایانه ای است که تلاش می کند تا با طراحی و تولید ماشین های هوشمند، وظایفی را بر عهده بگیرد که نیازمند هوش و اقدام عملی انسانی می باشد. در حقیقت متخصصان این حوزه از طریق شبیه سازی هوش انسانی با برنامه نویسی های پیشرفته و علوم کامپیوتر ماشینی را اختراع می کنند که بتواند مانند انسان فکر کند و به جای او عمل کند بنابراین هوش مصنوعی تنها منحصر به ربات های انسان نما نیست بلکه به تمام ماشین ها و برنامه هایی اطلاق می شود که بتوانند مشابه انسان فکر کنند، تصمیم بگیرند و اقدام نمایند.

تاریخچه هوش مصنوعی

تاریخچه این تکنولوژی مدرن به سال های جنگ جهانی دوم برمی گردد. همان زمانی که آلمان ها شروع به ارسال پیام کدگذاری شده از طریق ماشین enigma کردند و انگلیسی ها به تلاش برای شکستن کدهای این هوش مصنوعی پرداختند. دانشمند انگلیسی، آلن تورینگ، ماشین bombe را با هدف رمزگشایی از کدهای enigma طراحی کرد و اینگونه شد که این دو ماشین برنامه ریزی شده پایه های علم یادگیری ماشینی یا همان machine learning را شکل دادند که یکی از زیربناهای اصلی هوش مصنوعی مدرن است. با گذشت زمان و پیشرفت سایر علوم از جمله برنامه نویسی، ریاضیات، سخت افزار و .... پایه های این تکنولوژی قوت گرفت و تبدیل به ماشین های پیچیده ی امروزی شد.

شاخه های هوش مصنوعی

همانطور که پیشتر گفته شد هوش مصنوعی تنها محدود به یک حوزه و یک نوع عملکرد نیست بلکه دایره ی بسیار گسترده و پیچیده ای را در بر می گیرد که شاخه های متعددی از آن منشعب شده اند. شاخه های هوش مصنوعی عبارتند از:

  • منطق فازی
  • یادگیری ماشینی
  • پردازش زبان طبیعی
  • شبکه عصبی
  • سیستم خبره
  • رباتیک

سطوح مختلف هوش مصنوعی کدام است؟

هوش مصنوعی متناسب با درکی که از دنیای بیرون دارد و نوع پاسخی که به آن می دهد شامل سه سطح می باشد. این سه سطح عبارتنداز:

  • هوش مصنوعی محدود

هوش مصنوعی محدود از انواع اولیه این تکنولوژی است. منظور از نوع محدود سیستم ها و ماشین های هوشمندی هستند که یک وظیفه ی خاص را بهتر از انسان ها انجام می دهند. سیستم های تشخیص چهره، سیستم های تشخیص اثرانگشت، ماشین های تبدیل خودکار گفتار به نوشتار،سیستم های هوشمند انجام فرایندهای مالی و مدیریت مالی کسب و کار، اتومبیل های خودران و بسیاری دیگر از فعالیت های اتوماتیک روزمره ی زندگی شکلی از هوش مصنوعی محدود می باشند.

  • هوش مصنوعی عمومی

هوش مصنوعی عمومی عبارت است از ماشینی هوشمند که می تواند دنیای اطراف خود را مانند یک انسان درک کند و توانایی انجام فعالیت هایی را دارد که انسان در ان محیط انجام می دهد. در حقیقت هوش مصنوعی عمومی همان ربات های انسان نمایی هستند که می توانند مانند انسان ها زندگی کنند. در حال حاضر هوش مصنوعی عمومی به طور کامل وجود ندارد اما این نوع از تکنولوژی هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت بوده و جلوه هایی از آن را می توانیم در فیلم های علمی تخیلی مشاهده کنیم.

  • سوپر هوش مصنوعی

این نوع هوش مصنوعی پا را از مرزهای تفکر و عملکرد منطقی انسان ها فراتر گذاشته و به نوعی دارای هوش فرا انسانی و ماوراء الطبیعه می باشد. اگرچه دستیابی به این نوع از هوش مصنوعی رویای تمام غول های تکنولوژی در جهان است اما هنوز هیچ مجموعه ای نتوانسته این شکل از هوش فرابشری را در قالب یک سیستم هوشمند ارائه دهد. یک سیستم هوشمند برای اینکه بتواند ادعای برخورداری از این نوع هوش را داشته باشد باید بتواند تست تورینگ را با موفقیت پشت سر بگذارد و هنوز هیچ ماشینی موفق به انجام کامل این تست نشده است.

انواع سیستم های هوش مصنوعی

دانشمندان این حوزه هوش مصنوعی را بر اساس میزان توانایی و مشابهت عملکرد ان با انسان به چهار دسته کلی تقسیم نموده اند. چهار دسته به شرح زیر می باشند:

  • ماشین های انفعالی

این نوع از هوش مصنوعی تنها برای یک سری اهداف محدود و تعریف شده کاربرد دارند و نمی توانند در هر موقعیتی درست رفتار کنند.

  • حافظه ی محدود

این نوع هوش مصنوعی می تواند از تجریبات گذشته ی خود برای تصمیم گیری در موقعیت های جدید استفاده نماید.

  • خوداگاهی

این نوع از سیستم های هوشمند نسبت به عملکرد خود اگاه و هوشیار هستند.

  • تئوری ذهن

این نوع هوش مصنوعی توانایی درک آمال ، آرزوها و نیت افراد را دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش لوازم یدکی لیفان

گروه «لیفان» یک تولید‌کننده موتورسیکلت و خودرو چینی است که دفتر مرکزی آن در «چونگ چینگ» چین است. این شرکت در سال 1992 تاسیس شد و در  2005 ساخت اتومبیل‌های خود را با ون‌های کوچک و یک سدان کوچک آغاز کرد. از مدل‌های معروف لیفان در ایران می‌شود به ایکس 50، ایکس 60، 620 و 820 اشاره کرد که در ادامه به بررسی لوازم یدکی لیفان در این مدل‌ها می‌پردازیم.

لوازم یدکی لیفان ایکس 50

لیفان ایکس 50 یک کراس‌اوور پنج‌درب است. این خودرو بر اساس همان پلت‌فرم سدان 530 لیفان ساخته شده است که در اصل نسخه هاچ‌بک بلند شده لیفان 530 است. این خودرو توسط کرمان موتورز به بازار خودرو ایران عرضه شد. و با جعبه دنده دستی و اتوماتیک به فروش می‌رسد.

چراغ جلو

چراغ جلو لیفان به شکل وارداتی و معمولا شرکتی است و بازه قیمتی وسیعی ندارد. قطعات چراغ جلو موجود در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو چپ
  • چراغ جلو راست

چراغ خطر عقب

چراغ خطر عقب لیفان دو قسمتی است که یک قسمت آن روی گلگیر و قسمت دیگر آن روی صندوق قرار می‌گیرد که زمانی که درب صندوق بسته باشد به شکل یک چراغ دیده می‌شود. این قطعات به طور جداگانه به فروش می‌رسند. این قطعه به شکل وارداتی از چین به ایران وارد می‌شود و بازه قیمتی وسیعی دارد که نوع شرکتی آن معمولا گران‌تر است. قطعات موجود در ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ خطر عقب چپ گلگیر
  • چراغ خطر عقب راست گلگیر
  • چراغ خطر عقب چپ صندوق
  • چراغ خطر عقب راست صندوق

چراغ مه شکن

چراغ مه شکن لیفان ایکس 50 به شکل وارداتی در بازار ایران است که نوع شرکتی آن نیز موجود است. لوازم یدکی لیفان مربوط به چراغ مه شکن که در بازار ایران موجود هستند شامل:

  • مه شکن جلو راست
  • مه شکن جلو چپ
  • مه شکن عقب راست
  • مه شکن عقب راست

آینه بغل

آینه بغل خودرو لیفان ایکس 50 به شکل وارداتی چینی در بازار موجود است و نوع شرکتی آن نیز پیدا می‌شود این قطعات به دو نوع زیر در بازار موجودند و بازه قیمتی مشخص و کمی دارند:

  • آینه بغل چپ
  • آینه بغل راست

سپر جلو

لوازم یدکی لیفان ایکس 50 مربوط به سپر جلو خودرو شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو لیفان
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ
  • قاب زیر سپر جلو
  • فلاپ سپر جلو
  • دیاق سپر جلو

·         شبکه توری سپر جلو

سپر عقب

لوازم یدکی لیفان ایکس 50 مربوط به سپر عقب این خودرو در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • قاب زیر سپر عقب
  • فلاپ سپر عقب
  • دیاق سپر عقب

لوازم یدکی لیفان ایکس 60

خودرو لیفان ایکس 60 کراس‌اوری است که توسط کرمان موتور در ایران مونتاژ می‌شد. جعبه‌دهنده این ماشین اول به شکل دنده‌ای و سپس نسخه اتوماتیک آن نیز روانه بازار شد که از نظر تجهیزات دیگر فرق چندانی با نسخه دنده‌ای نداشت.

چراغ جلو

چراغ جلو لیفان ایکس 60 از پرفروش‌ترین قطعات این خودرو محسوب می‌شود و جنس آن از پلاستیک فشرده است. این قطعه یدکی به صورت وارداتی در بازار ایران است که نوع شرکتی آن نیز موجود است. این قطعه شامل دو نوع زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ

چراغ خطر عقب

چراغ عقب لیفان ایکس 60 از نوع هالوژنی است. چراغ عقب نیوفیس یا جدید آن قیمتی دوبرابر مدل قبلی دارد. این قطعه در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ خطر عقب راست
  • چراغ خطر عقب چپ
  • چراغ خطر عقب راست نیو (جدید)
  • چراغ خطر عقب چپ نیو

آینه بغل

آینه بغل لیفان ایکس 60 برقی و دارای سیستم گرم‌کننده است که مانع نشستن بخار روی آن می‌شود. لوازم یدکی لیفان ایکس 60 مربوط به آینه بغل در بازار شامل موارد زیر است:

  • آینه بغل راست
  • آینه بغل چپ
  • چراغ راهنما آینه راست
  • چراغ راهنما آینه چپ
  • شیشه آینه بغل راست
  • شیشه آینه بغل چپ
  • قاب آینه راست
  • قاب آینه چپ

سپر جلو

قطعات مربوط به سپر جلو لیفان ایکس 60 موجود در بازار شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو
  • گارد سپر جلو
  • دیاق سپر جلو
  • راهنما سپر جلو
  • شبکه توری سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ
  • قاب راهنما سپر جلو
  • شبکه توری سپر جلو

سپر عقب

قطعات مربوط به سپر عقب لیفان ایکس 60 موجود در بازار شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب
  • گارد سپر عقب
  • سنسور سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • دیاق سپر عقب

لوازم یدکی لیفان 620

خودرو لیفان 620 که در ایران است توسط کرمان موتور مونتاژ می‌شد. اول نسخه 6/1 لیتری و پس از سال 91 نسخه 8/1 لیتری آن (تلنت) تا سال 96 تولید شد. در ادامه لوازم یدکی لیفان 620 موجود در بازار ایران را بررسی می‌کنیم.

چراغ جلو

چراغ‌های جلو این مدل دارای سنسور نور هستند که به صورت خودکار روشن می‌شوند. بازه قیمتی چراغ جلو در بازار ایران بسیار وسیع است و قطعات آن شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ

چراغ خطر عقب

چراغ خطر عقب این مدل هالوژنی است و در بازه قیمتی مشخصی به شکل وارداتی در بازار موجود است که شامل این موارد است:

  • چراغ عقب راست
  • چراغ عقب چپ

آینه بغل

آینه بغل لیفان 620 دارای چراغ راهنما است و این آینه‌ها برقی هستند. قطعات یدکی این مدل در بازار شامل این موارد است:

  • آینه بغل سمت راست
  • آینه بغل سمت چپ
  • چراغ راهنما آینه بغل راست
  • چراغ راهنما آینه بغل چپ

سپر جلو

قطعات یدکی سپر جلو لیفان 620 در بازار شامل این موارد است:

  • سپر جلو
  • توری سپر جلو راست
  • توری داخل سپر جلو چپ
  • توري داخل سپر جلو وسط
  • دیاق سپر جلو
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ

سپر عقب

لوازم یدکی لیفان 620 مربوط به سپر عقب در بازار شامل این موارد است:

  • سپر عقب
  • سنسور سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ
  • دیاق سپر عقب لیفان

لوازم یدکی جیلی

خودرو لیفان جیلی ساخت چین است و قطعات یدکی آن در ایران شامل موارد زیر است:

چراغ جلو

قطعات چراغ جلو جیلی در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ جلو راست
  • چراغ جلو چپ
  • چراغ دی لایت جلو راست
  • چراغ دی لایت جلو چپ

چراغ خطر عقب

قطعات چراغ عقب جیلی در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • چراغ عقب راست روی گلگیر
  • چراغ عقب چپ روی گلگیر
  • چراغ عقب راست روی صندوق
  • چراغ عقب چپ روی صندوق

آینه بغل

قطعات آینه بغل این خودرو شامل موارد زیر است:

  • آینه بغل راست
  • آینه بغل چپ

سپر جلو

قطعات سپر جلو جیلی در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سپر جلو لیفان
  • مه‌شکن سپر جلو راست
  • مه‌شکن سپر جلو چپ
  • شبکه سپر جلو راست
  • شبکه سپر جلو چپ
  • براکت سپر جلو راست
  • براکت سپر جلو چپ

سپر عقب

قطعات یدکی جیلی این مدل در بازار ایران شامل موارد زیر است:

  • سپر عقب لیفان
  • شبرنگ سپر عقب
  • براکت سپر عقب راست
  • براکت سپر عقب چپ

کلام آخر

در هنگام خرید لوازم یدکی لیفان از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید و در صورت امکان آن را باضمانت اصل بودن کالا خریداری کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خدمات ویژه و بی نظیر سایت اصلی نمایندگی اچ پی

خدمات ویژه ای که سایت اصلی نمایندگی اچ پی برای تعمیر انواع مدل های مختلف پرینتر و لپ تاپ این برند در نظر گرفته است باعث می شود تا شما بدون دغدغه و استرس نسبت به تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها و همچنین تعویض قطعات آنها با قطعات اصلی و اورجینال به راحتی دستگاه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر کنید.

در اینجا قصد داریم به صورت مختصر تمامی خدماتی که در نمایندگی اچ پی و از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی به شما ارائه می شود را بیان کنیم.

تعمیر انواع پرینتر اچ پی
در قسمت تعمیر انواع پرینتر های اچ پی تیم فنی و تخصصی این مرکز که با تمامی مدل های مختلف پرینترهای اچ پی به صورت تجربی آشنایی دارند و تمامی تکنولوژی های به کار رفته در پرینتر ها را به خوبی می شناسند، در گام اول با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته نسبت به تست و عیب یابی دستگاه شما اقدام نموده و پس از آن با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کاملاً مناسب و به روز، عملیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعمیرات پرینترهای اچ پی را انجام می‌دهد.

برطرف کردن تمامی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرینترهای hp فقط در محیط نمایندگی امکان‌پذیر نیست و شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی درخواست اعزام نیرو به محیط کاری و خانگی خود را داشته و از خدمات تعمیر پرینتر hp در محل استفاده کنید.

در صورتی که قطعات سخت افزاری پرینتر شما دچار مشکل عمده شده باشند و یا تعمیر آنها از نظر اقتصادی و کارهایی برای دستگاه صرفه‌جویی نداشته باشد تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی نسبت به تعویض این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌نماید.

علاوه بر این اگر قصد داشته باشید مدل های مختلف کارتریج اچ پی را شارژ کنید تمامی مدل ها با تونر های اصلی درین مرکز قابل شارژ هستند و البته این نکته را در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج ها یک امر کاملاً تخصصی است و در صورتی که با کیفیت و دقت انجام نشود ممکن است مشکلات بسیار زیادی را برای چاپ اسناد و مدارک بر روی پرینتر اچ پی به وجود بیاورد.

پس از اینکه عملیات تعمیر پرینتر hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به پایان رسید شما می توانید از گارانتی معتبر تعمیر بهره مند شده و در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از عملیات تعمیر به راحتی از خدمات این مجموعه به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

تعمیر لپ تاپ نمایندگی اچ پی
با توجه به اینکه لپ تاپ های اچ پی محبوب ترین لپ تاپ ها در کشورمان می باشند یک تیم فنی و تخصصی کاملا مجزا که ابزارها و تجهیزات به روز و پیشرفته در اختیار آنها قرار گرفته است برای بخش تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های اچ پی در نظر گرفته شده است تا تمامی مشکلات و دغدغه هایی که کاربران در هنگام استفاده از لپ تاپ های اچ پی با آنها روبرو هستند و یا در هنگام تعمیرات قصد دارند از این خدمات استفاده کنند را به آنها ارائه نماییم.

تعمیرات لپ تاپ hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود شما علاوه بر تعمیر قسمت های مختلف می توانید در صورت نیاز تمامی لوازم جانبی لپ تاپ های اچ پی را به صورت اصلی و اورجینال در این مرکز تهیه کنید.

علاوه بر مشکلات مربوط به خاموش شدن لپ تاپ hp و یا مشکلات سخت افزاری قسمت های مختلف مانند مادربرد در صورت نیاز شما می توانید تمامی قطعات سخت افزاری لپ تاپ های اچ پی مانند ال سی دی و قاب دور نمایشگر و کیبورد آنها را به صورت کاملا اصلی و اورجینال از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی تهیه نمایید.

همانند خدمات مربوط به تعمیر پرینتر اچ پی در این بخش نیز شما می توانید پس از تمام شدن عملیات تعمیر لپ تاپ hp لپ تاپ و مشکلات آن را در محیط نمایندگی تست کرده و در صورت تایید سلامت از گارانتی معتبر تعمیر نیز که ضمانتی برای انجام با کیفیت عملیات تعمیر می باشد استفاده نمایید.

خدمات ارسال در سایت اصلی نمایندگی اچ پی
دغدغه مهمی که امروزه برای بسیاری از کاربران به وجود آمده است این است که چگونه می توانیم در سریعترین زمان ممکن و با استفاده از افراد و دستگاه و تجهیزات کاملاً تخصصی مشکلات پرینتر و لپ تاپ اچ پی را برطرف نماییم.

برای حل این مشکل تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی علاوه بر مراجعه حضوری به این مرکز امکان تعمیرات آنلاین و ارسال از طریق پیک معتمد مجموعه را در نظر گرفته است.

علاوه بر خدمات تعمیر در محل شما میتوانید به راحتی لپ تاپ و پرینتر خود را به پیک معتمد سپرده و آن را به دست متخصصین ما بسپارید و اگر در شهرهای اطراف تهران هستید به راحتی از طریق تیپاکس لپ تاپ و پرینتر خود را به دست متخصصین ما رسانده تا از خدمات ویژه‌ای که در این مرکز به شما ارائه می شود استفاده نمایید.

تعمیر لپ تاپ اچ پی

تعداد بازدید از این مطلب: 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بررسی مشخصات فنی و ویژگی های شیائومی A3

یکی از محصولاتی که قرار است شرکت شیائومی با عرضه ی آن توجه مشتریان را به خود جلب نماید، گوشی تلفن هوشمند شیائومی A3 می باشد

ویژگی های مختلفی که در این محصول قرار داده شده باعث می شود تا کاربران از تک تک امکانات دستگاه نهایت لذت را ببرند.

این امکانات کاربردی در کنار قیمت بسیار مناسب و اقتصادی محصول می توانند باعث افزایش فروش و استقبال مشتریان شود.

ما در نمایندگی شیائومی قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های گوشی شیائومی A3 را برای شما شرح دهیم .

شیائومی A3
هدف اصلی شرکت شیائومی برای تولید شیائومی A3 این است ک بتواند در زمینه های مختلف با مدل ها و برند های مطرح جهانی در زمینه تولید گوشی های هوشمند، رقابت داشته باشد.

بررسی ویژگی های ساختاری شیائومی A3 نشان می دهد که اگر مشتریان اهمیت بسیار زیادی برای ساختار و کیفیت نمایشگر دستگاه قائل هستند حتما باید برای خرید این محصول اقدام نمایند.

ترکیب رنگ بسیار جذابی که برای این محصول در نظر گرفته شده است تا از این طریق باعث جذب مشتریان شود.

در ساختار فیزیکی شیائومی A3 از شیشه و آلومینیوم استفاده شده است که علاوه بر زیبایی می تواند باعث بالا رفتن کارایی و کیفیت دستگاه نیز شوند.

یکی از مهم ترین ویژگی ساختاری این محصول را می توان طراحی بسیار بی حاشیه قاب جلویی دستگاه دانست.

عدم وجود نوار های ضخیم در اطراف صفحه نمایش باعث می شود تا کیفیت بسیار بی نظیری برای کاربران در هنگام بازی کردن یا استفاده در محیط هایی وب تجربه شود.

علاوه بر این موارد، وزن ۱۷۰ گرمی دستگاه می تواند احساس خوش آیندی به کاربران در هنگام استفاده از دستگاه بدهد.

این وزن در کنار ابعاد مناسبی که شیائومی A3 دارد می تواند ترکیب جذابی برای مشتریان باشد.

ویژگی های صفحه نمایش
با توجه به اینکه شیائومی A3 هنوز به طور رسمی وارد بازار های مصرف نداشته است و در اختیار کاربران قرار داده نشده است نمی تواند به طور قطع در مورد تمامی ویژگی های آن اظهار نظر نمود.

اما شواهد و تیزر های تبلیغاتی مختلف نشان می دهند که این مدل تقریباً تمامی ویژگی های گوشی هوشمند Mi CC9e را داراست.

صفحه نمایش لمسی خازنی و دارای اندازه ی ۶.۱ اینچی شیائومی A3 نسبت به مدل های قبلی A کوچکتر شده است و البته رزولوشن پایین تری نیز دارد.

رزولوشن این دستگاه ۱۵۶۰*۷۲۰ مگاپیکسل می باشد.

دوربین شیائومی A3
اگر جز آن دسته از افرادی هستید که قدرت دوربین گوشی تلفن همراه برایتان بسیار اهمیت دارد حتما برای خرید شیائومی A3 اقدام نمایید.

این گوشی با قدرت های مختلف لنز دوربین اصلی و دوربین سلفی می توان تمامی نیاز های دوستداران عکاسی را برطرف نماید.

به همین دلیل است که در معرفی این محصول ذکر شده است که می توانید تمامی خاطرات خود را با قاب های بسیار با کیفیت ثبت نمایید.

دوربین اصلی دستگاه دارای سه لنز مختلف است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

۴۸ مگاپیکسل, f/1.8, (wide), 1/2″, 0.8µm, PDAF

۸ مگاپیکسل, (ultrawide), f/2.2, 1.12µm

۲ مگاپیکسل, f/2.4, حسگر عمق

این لنز های مختلف دوربین جلو همراه با قابلیت های مناسبی مانند فلش LED, تصویربرداری HDR, پانوراما می توانند تصاویر با کیفیتی را ثبت نمایند.

دوربین جلو شیائومی A3 نیز دارای قدرت ۳۲ مگاپیکسلی است که می تواند از این لحاظ با گوشی های هوشمند برند های مطرح جهانی قابل مقایسه باشد.

فیلم برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه از دیگر ویژگی های دوربین سلفی و اصلی شیائومی A3 می باشد.

ویژگی های عمومی
شیائومی A3 از سیستم عامل اندروید وان نسخه ی ۹.۰ (پای) پشتیبانی می کند.

وجود پردازنده ی قوی که دارای مشخصات هشت هسته ای (۲×۲.۰ GHz کریو ۲۶۰ گلد & 6×1.8 GHz کریو ۲۶۰ سیلور) می باشد باعث شده است تا عمر مفید دستگاه بالاتر رفته و بتوان برنامه ها مختلف را به طور همزمان روی دستگاه اجرا نمود.

از دیگر ویژگی ها و امکانات ارتباطی شیائومی A3 می توان به موارد زیر اشاره نمود.

دو سیم کارت همزمان فعال
پشتیبانی از نسل های مختلف اینترنت همراه
حافظه ی داخلی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایتی
توانایی ارتقاء حافظه از طریق نصب میکرو اس دی و قرار دادن آن در اسلات سیم کارت
بلندگوی با کیفیت و دیجیتال
جک ۳.۵ میلی متری
وای فای، هات اسپات
بلوتوث
پورت ۰

منبع: تعمیر گوشی شیائومی

تعداد بازدید از این مطلب: 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود