دانلود فیلم و سریال جدید
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال و آدرس dlrooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 383
کل نظرات : 16

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 7
بازدید هفته : 293
بازدید ماه : 3324
بازدید سال : 16993
بازدید کلی : 156367
مزایا و معایب برون سپاری خدمات شبکه

 یکی از جدیدترین نیازهایی که می‌توان جای خالی آن را در بسیاری از کسب و کارها مشاهده کرد، خدمات شبکه است.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

در حالی که تمام امور داخلی و خارجی کسب و کارها به صورت دیجیتالی و با ارتباطات شبکه‌ای انجام می‌شوند، مسلما خدماتی در این زمینه وجود خواهند داشت تا شبکه کسب و کار را بهینه‌سازی کنند. خدمات پشتیبانی شبکه، در راستای بهینه‌سازی شبکه و رفع تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن انجام می‌شود تا احتمال از کار افتادن شبکه کسب و کار به حداقل برسد.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا  یکی از جدیدترین نیازهایی که می‌توان جای خالی آن را در بسیاری از کسب و کارها مشاهده کرد، خدمات شبکه است. در حالی که تمام امور داخلی و خارجی کسب و کارها به صورت دیجیتالی و با ارتباطات شبکه‌ای انجام می‌شوند، مسلما خدماتی در این زمینه وجود خواهند داشت تا شبکه کسب و کار را بهینه‌سازی کنند. خدمات پشتیبانی شبکه، در راستای بهینه‌سازی شبکه و رفع تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن انجام می‌شود تا احتمال از کار افتادن شبکه کسب و کار به حداقل برسد.

از آنجایی که استخدام مهندس آی‌تی و کارشناس شبکه برای هر کدام از کسب و کارها می‌تواند شدیدا هزینه‌بر و مشکل‌ساز باشد، عمده آن‌ها گزینه برون سپاری خدمات شبکه را انتخاب می‌کنند. این کار تنها با عقد یک قرارداد با شرکت‌های خدماتی در زمینه شبکه امکان‌پذیر است و کسب و کارها می‌توانند به سادگی این کار را انجام دهند. شرکت معتبر رایان پشتیبان، قصد دارد مزایا و معایب برون سپاری خدمات شبکه را به شما شرح دهد.

مزایای برون سپاری خدمات شبکه
با توجه به هزینه‌ای که برون سپاری خدمات شبکه به همراه دارد، بدون شک این کار برای کسب و کارها به دلایلی خاص حائز اهمیت است. چنانچه تا به حال تجربه برون سپاری خدمات شبکه کامپیوتری کسب و کارتان را ندارید، بهتر است آگاهی خود را در مورد مزایای این کار افزایش دهید؛ چرا که با دانستن مزایای این اقدام، به صورت قاطعانه نسبت به عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه اقدام خواهید کرد.

هزینه و مشکلات کمتر
زمانی که شما برای خدمات پشتیبانی شبکه با یک تیم مطرح قرارداد می‌بندید، تنها دستمزد آن‌ها را خواهید پرداخت. اعضای این تیم در طول مدتی که با شما قرارداد دارند، هر زمانی که درخواست کنید، در محل شبکه کامپیوتری شما حضور می‌یابند. با این وجود، هزینه همکاری با این تیم‌ها بسیار کمتر از اقدامات مشابه برای استخدام کارشناس بوده و می‌تواند مبالغ هنگفتی را در کسب و کار حفظ کند.

کیفیت بالای خدمات
معمولا شرکت‌های خدمات پشتیبانی شبکه دارای یک تیم متشکل از اعضایی متخصص و مجرب هستند که می‌توانند کارهای خود را به بهترین شکل انجام دهند. البته متخصص و مجرب بودن این اعضا، دلیل کیفیت بالای خدمات آن‌ها نیست؛ بلکه تمام اقدامات و خدماتی که به کسب و کارها ارائه می‌شوند، به صورت تیمی هستند و کوچک‌ترین نقصی در آن‌ها وجود ندارد. با توجه به ارزش سیستم‌های کامپیوتری و قطعات شبکه، به جرئت می‌توان گفت خدمات باکیفیت به تنهایی یک عامل برای محبوبیت برون سپاری خدمات شبکه است.

تعمیر و رفع فوری اشکالات شبکه
شرکت خدمات شبکه، موظف است تا تمام مشکلات ایجاد شده برای شبکه کسب و کارهای طرف قرارداد خود را رفع کند؛ بنابراین مدیران کسب و کار می‌توانند از امنیت و رفع شدن تمام اشکالات شبکه کامپیوتری خود در سریع‌ترین زمان، اطمینان حاصل کنند. البته مواقعی که شرکت پشتیبانی شبکه جهت رفع مشکلات شما به محل کسب و کارتان نیرو اعزام می‌کند، به صورت کاملا شفاف در قرارداد طرفین ذکر خواهند شد تا از اختلافات احتمالی در طول همکاری جلوگیری شود.

سلامت قطعی و مطمئن قطعات شبکه
زمانی که قطعات و سخت افزارهای شبکه کامپیوتری خود را به افراد ناشناخته می‌سپارید، همواره نگرانی در مورد نحوه تعمیرات و رفع مشکلات وجود خواهد داشت؛ اما در برون سپاری خدمات شبکه، این نگرانی به کل از بین می‌رود. شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، در این زمینه کاملا قابل اطمینان بوده و می‌توانید به کار اعضای تیم آن اعتماد داشته باشید؛ چرا که اعضای این شرکت، سابقه فعالیت در تمام حوزه‌های آی‌تی و رفع مشکلات متنوع را دارند و افرادی قهار در این زمینه شمرده می‌شوند.

معایب برون سپاری خدمات شبکه
حالا که مزایای برون سپاری خدمات شبکه را می‌دانید، نوبت به شرح معایب آن می‌رسد. مسلما این اقدام در کنار مزایای منحصر به فرد، معایبی نیز دارد که برخی از صاحبان کسب و کار آن‌ها را حائز اهمیت می‌شمارند. به همین دلیل شناخت معایب این اقدام می‌تواند یک قدم دیگر در راستای جلوگیری از خطا و وقوع مشکلات بزرگ‌تر باشد. در ادامه، توضیحاتی مختصر از معایب برون سپاری خدمات شبکه در اختیارتان قرار می‌گیرد:

مشکلات ارتباطی با شرکت خدماتی
مشکل نداشتن ارتبط مستقیم و قابل اتکا، یکی از معایب برون سپاری خدمات شبکه است. با توجه به شرایط اینترنت کشور و سابقه قطعی چندباره آن در سال‌های اخیر، قطع شدن ارتباط با شرکت خدمات شبکه دور از انتظار نیست؛ بنابراین اگر هر مشکلی در شبکه کسب و کار به وجود بیاید، باید با مشکلات ارتباطی سروکله بزند تا از شرکت طرف قرارداد خود درخواست اعزام نیرو کند. امروزه شرکت‌های معتبر و شناخته شده ارائه دهنده خدمات شبکه، مستقیما با کسب و کارهای طرف قرارداد خود ارتباط برقرار می‌کنند تا هیچ مشکلی در این میان وجود نداشته باشد.

مشکلات امنیتی
زمانی که یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه به تمام اطلاعات شبکه کسب و کارتان دسترسی داشته باشد، مسلما امنیت این اطلاعات چندان قابل اتکا نخواهد بود. البته این مشکل تنها در همکاری با شرکت‌های خدماتی ناشناخته و غیر قابل اعتماد صدق می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید به سادگی و با پیدا کردن شرکت معتمد خودتان، این عیب را از ریشه رفع کنید. برای تسهیل کار شما در پروسه عقد قرارداد، قصد داریم بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه را به شما معرفی کنیم.

شرکت رایان پشتیبان؛ پشتیبان مطمئن و معتمد شبکه کسب و کارتان
مطلب فوق، یک راهنمای جامع برای شما بود تا از مزایا و معایب برون سپاری خدمات شبکه خود آگاه باشید. این کار با وجود اینکه از مزایای بسیاری برخوردار است، معایبی نیز دارد؛ اما این معایب باعث کاهش محبوبیت آن در بین صاحبان کسب و کار نشده‌اند. در نتیجه شما می‌توانید نسبت به عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه خود اقدام کنید.

شرکت رایان پشتیبان، به عنوان یکی از مجموعه‌های قدیمی و شناخته شده در زمینه خدمات شبکه، پذیرای تمام خدمات مورد نیاز کسب و کارها است. تیم اجرایی این شرکت، از اعضایی متخصص و مجرب تشکیل یافته که خدماتی با بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر، به وبسایت رایان پشتیبان مراجعه کنید.

 

منبع: https://www.ana.press/news/652915/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87

 

تعداد بازدید از این مطلب: 313
برچسب‌ها: خدمات شبکه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود