دانلود فیلم و سریال جدید
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال و آدرس dlrooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 383
کل نظرات : 11

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 295
بازدید ماه : 3326
بازدید سال : 16995
بازدید کلی : 156369
سنگبری اصفهان

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر

و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:

    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.

برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.

  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.

  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.

سخن پایانی:

اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 361
برچسب‌ها: سنگبری اصفهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


توسعه تدبیر ماندگار

شرکت توسعه تدبیر و تلاش ماندگار فروشنده محصولاتی از جمله چیلر، فن کوئل و روفتاپ بوده و این محصولات را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

چیلر

یکی از مهمترین تجهیزات سرمایشی برای تولید سرما در ساختمان ها و کارخانه های صنعتی چیلر می باشد. در حقیقت چیلر می تواند از طریق فرآیند تبخیر و تقطیر یک مبرد، حرارت را از یک بخش از دستگاه به بخش دیگر در یک چرخه انتقال دهد. چیلر به وسیله انتقال گرما از یک محیط با دمای پایین تر به محیطی که دمای آن بالاتر است، تولید سرما می کند.

مهمترین کاربرد چیلر سرد کردن آب برای سرمایش هوای ساختمان و مصارف صنعتی است. آبی که در چیلر خنک شده، به وسیله پمپ و از طریق لوله کشی به واحدهای توزیع کننده هوای سرد مثل فن کوئل های تعبیه شده در داخل ساختمان ها یا دستگاه هوا ساز ارسال می شود. لوله هایی که کار انتقال آب سرد را انجام می دهند باید به درستی عایق کاری شوند تا دمای آب سرد را به خوبی حفظ کنند.

آب سرد علاوه بر سرد کردن ساختمان ها، در فرآیندهای صنعتی نیز به عنوان آب خنک کننده  یک دستگاه موتور مورد استفاده قرار می گیرد. آب سرد چیلر در یک مدار بسته جریان دارد و این مدار بسته باعث جریان آب درون لوله ها و کویل ها می شود و راهی برای تبخیر آن وجود ندارد. چیلرها از نظر کارکرد و نوع عملکردی که دارند، دارای انواع مختلفی بوده و به دو مدل چیلر تراکمی و چیلر جذبی تقسیم می شوند. از چیلرها در موارد زیادی مانند صنایع شیمیایی، نگهداری مواد غذایی، دستگاه های سرد کننده خانگی و تهویه مطبوع و صنعتی استفاده می شود. یکی دیگر از دستگاه های تولید سرما، سیستم وی آر اف VRF شرکت توسعه و تدبیر تلاش ماندگار است.

فن کوئل

فن کوئل دستگاهی است که متشکل از یک فن و یک مبدل حرارتی می باشد. در حقیقت فن کوئل یک مبدل چند منظوره بوده و این توانایی را دارد که دمای محیط را گرم یا سرد کند. در حقیقت فن کوئل یک دستگاه مبدل گرمایشی بسیار قوی است که همراه با فن، می تواند هوا را خنک کند. یکی از پرکاربردترین انواع این محصول فن کویل زمینی است.

فن کوئل در فصولی که هوا سرد است، هوای محیط را گرم کرده و در فصول گرم با دمیدن هوای خنک، دمای خنک و متعادلی تولید می کند. فن کوئل با وارد شدن آب گرم و سرد به داخل کویل هایی که دارد، کار می کند و جریان هوای مناسبی با استفاده از فن به وجود می آورد. معمولاً فن کوئل ها به هیچ کانالی وصل نیستند و به طور مستقیم هوا را وارد محیط می کنند.

از فن کوئل به عنوان سیستم تهویه مطبوع ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری استفاده می شود. فن کوئل دارای قابیلت های زیادی بوده و در بسیاری از مواقع از طریق مکش هوای موجود، می تواند درجه حرارت فضای محیط اطراف خود را تنظیم کند. فن کوئل به وسیله یک ترموستات و همچنین یک سوئیچ دستی روشن و خاموش کردن می شود. ترموستات به شیر کنترل یا فن فرمان می دهد که با تغییر کردن دور فن یا تغییر میزان دبی آب ورودی به داخل کویل ها، می توان به دمای مطلوب رسید.

در حقیقت دستگاه های فن کوئل از طریق آب گرم و سرد و از چیلر و دیگ های مرکزی نیرو می گیرند. فن کوئل ها برای این که بتوانند انرژی تولید شده توسط مولد انرژی ( گرم کننده یا سرد کننده را به محیط ارائه نمایند، از دو لوله گرم و سرد و همچنین چهار لوله استفاده می کنند. فن کوئل ها معمولاً به سادگی قابل نصب هستند ولی با این وجود برای اطمینان از عملکرد مناسب، به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند. هنگامی که فن کوئل آب را خنک می کند، آب کندانس شده روی ریل ها، وارد سینی زیر آن می شود. آبی که وارد سینی می شود به وسیله لوله از سینی خارج می شود.

روفتاپ

روفتاپ ترکیبی از چیلر و و هواساز در یک مجموعه یکپارچه می باشد. روفتاپ پکیج ها، کارهای مختلفی از جمله گرمایش، سرمایش، تنظیم رطوبت هوا و همچنین فیلتراسیون را انجام می دهند. روفتاپ هوای بیرونی را تمیز و فیلتر کرده و سپس با استفاده از کویل های سرمایشی و گرمایشی، هوا را مطلوب می کند و در داکت های پخش شده در ساختمان پخش می کند. در حقیقت روفتاپ پکیج، نوعی سیستم تهویه مطبوع مرکزی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روفتاپ پکیج به این صفحه بروید.

https://ttmenterprise.com/%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac/

 روفتاپ پکیج در پشت بام نصب می شود و اجزای آن مانند کمپرسور، فن، کویل اپراتور و کندانسور هوایی در داخل یک کابین قرار می گیرند. به طور کلی روفتاپ از یک بدنه اصلی و همچنین داکت های متصل به آن تشکیل شده است. بدنه اصلی پکیج های پشت بامی با توجه به نوع عملکردی که دارند، متشکل از چند بخش هستند و هر کدام از این بخش ها دارای اجزای مربوط به خود می باشند.  اجزای داخلی روفتاپ پکیج شامل فن، الکتروموتور، فیلتر، چیلر هوای خنک، کویل آبگرم، دمپر و تنطیم کننده جریان ورودی و همچنین تجهیزاتی برای رطوبت زنی می باشند.

در یک دستگاه روفتاپ پکیج، کمپرسور در انتهای کابین قرار داده می شود و سپس کویل های کندانسور در اطراف آن نصب می شوند. مبرد کم فشار و سرد به صورت گاز به کمپرسور وارد شده و سپس کمپرسور آن را مانند یک گاز گرم فشرده کرده و به این ترتیب مبرد به طرف کندانسور هوایی جریان پیدا می کند. ماده مبرد موجود در کندانسور حرارت خود را از دست می دهد و در نتیجه فین های فلزی روی کویل های کندانسور موجب می شوند که انتقال هوا بین مبرد و هوا بهتر انجام شود. کندانسور مجهز به یک فن است و این فن با ایجاد هوا موجب انتقال حرارت پیوسته شده و به این ترتیب هوای گرم از واحد بیرون می رود.

تعداد بازدید از این مطلب: 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فروش ضایعات

خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی

  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.

تعداد بازدید از این مطلب: 356
برچسب‌ها: فروش ضایعات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ساب سنگ ماستیک سنگ

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.

تعداد بازدید از این مطلب: 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رب گوجه فرنگی

رب گوجه‌فرنگی خمیری غلیظ است که در آشپزی در آن استفاده می‌شود. برای درست کردن رب گوجه‌فرنگی بعد از گرفتن دانه‌ها و پوست گوجه‌ها آن‌ها را برای چندین ساعت تحت فشار می‌پزند. سپس از غلظت آن کم کرده و دوباره محصول را می‌پزند تا یک کنستانتره غنی بدست بیاید. در مقابل پوره گوجه‌فرنگی شامل گوجه فرنگی پخته شده است که ماندگاری‌اش بین رب گوجه‌ فرنگی و گوجه فرنگی خرد شده قرار می‌گیرد.  یکی از بهترین برندهای رب گوجه فرنگی، برند درسا می باشد.

فواید رب گوجه فرنگی

  • خواص درمانی رب گوجه فرنگی: محققان دریافتند که افزودن رب گوجه فرنگی به رژیم غذایی روزانه ، پوست را در برابر اشعه‌های مضر ماوراء بنفش محافظت می‌کند.

رب گوجه فرنگی از پوست در برابر آثار اشعه ماوراء بنفش محافظت کرده و مانع از آسیب پوستی می شود.

  • ارزش غذایی رب گوجه فرنگی: رب گوجه فرنگی علاوه بر خوش طعم بودن، خواص فراوانی دارد. ارزش غذایی این محصول مشابه گوجه فرنگی بوده و سرشار از آنتی اکسیدان می باشد. تنها یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی منبع خوبی از انواع آنتی اکسیدان بوده و دارای ۳ تا ۶ درصد ارزش روزانه توصیه شده از آهن، پتاسیم و ویتامین های B است.
  • مواد مغذی: 1 قاشق غذاخوری رب گوجه تنها ۱۳ کالری داشته و فاقد چربی می باشد. در نتیجه، موجب افزایش وزن نمی شود. این فرآورده به میزان زیادی حاوی ویتامین A بوده که برای سلامت چشم و قوه بینایی، تولید مثل و رشد جنین مهم و ضروری می باشد. رب گوجه فرنگی همچنین، حاوی ۳,۵ میلی گرم ویتامین C می باشد. اگر چه مقدار آن کمتر از مقدار موجود در گوجه فرنگی تازه می باشد، اما همین مقدار نیز موجب تقویت سیستم ایمنی و تسریع التیام بافت ها می شود. رب همچنین بهترین منبع برای ویتامین K و ویتامین های B می باشد. ۱ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی همچنین شامل ۵ میلی گرم آهن و ۱۶۲ میلی گرم پتاسیم می باشد که این مقادیر آهن و پتاسیم کمک به عملکرد بهتر سلول های خونی و تنظیم مقادیر مایع و مواد بدنی موجود در بدن می کند.
  • آنتی اکسیدان ها: فرایند تولید رب گوجه موجب به وجود آمدن برخی آنتی اکسیدان ها در این محصول می شود. آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که موجب از بین بردن رادیکال های آزاد مرتبط با برخی بیماری ها، پیر شدن و سالخوردگی می شود. لیکوپن که یکی از آنتی اکسیدان های موجود در این محصول می باشد، ریسک ابتلا به سرطان پروستات را به میزان زیادی کاهش می دهد. این آنتی اکسیدان که از خانواده ویتامین A می باشد، خطر سکته و ایست قلبی را به میزان زیادی کاهش می دهد.
  • آفتاب سوختگی: مصرف رب گوجه فرنگی به میزان زیادی از پوست در برابر اشعه فرابنفش محافظت می کند. محققان لیکوپن موجود در رب گوجه را عامل مؤثری در این مورد می دانند. نتایج یک تحقیق در بریتانیا نشان می دهد مصرف ۵۵ گرم رب گوجه فرنگی طی ۱۲ هفته مقاومت پوست را در برابر اشعه های مضر خورشیدی بالا می برد.
  • فیبر: یکی از مواد مفید موجود در رب گوجه فرنگی فیبر بوده که مصرف حدود ۱ گرم از آن به صورت روزانه توصیه می شود. هرچند فیبرها هضم نمی شوند اما خواص بسیاری بر روی سلامتی دارند. فیبر موجود در رب گوجه موجب بهتر شدن فعالیت سیستم گوارش و کاهش میزان کلسترول و قند خون می شود. به طور کلی فیبر در کم شدن خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت نوع ۲ مؤثر است.

 

 

سس مایونز

به نظرتان سس مایونز اولین بار در کدام کشور متولد شده و چطور به این سطح از محبوبیت دست پیدا کرده است؟

اکثر مردم و حتی خودِ فرانسوی ها فکر می کنند که سس مایونز فرانسوی است و اولین بار در این کشور ساخته شده است. با این حال، جزیره کوچک اسپانیاییِ منورکا داستان دیگری برای روایت دارد. مردم این جزیره مدعی هستند که مایونز متعلق به این جزیره است و مدرکی که برای این ادعا دارند هم نام این سس خوشمزه است. بزرگ ترین شهر منورکا، ماهون یا مائون (Mahon) نامیده می شود و مایونز هم می تواند (Mahon-aise) به معنای مائونی یا اهل مائون باشد. طبق گفته و نوشته ها ظاهرا در اواسط سده ۱۷۰۰ بود که سس مایونز در این جزیره پدیدار شد. بر اساس این داستان، نیروهای فرانسوی به هدایت دوک دو ریشلیو بر شهر ماهون، جزیره مدیترانه ای مینورکا که اکنون بخشی از خاک اسپانیاست مسلط شدند. سرآشپز مخصوص دوک  برای آماده سازی غذای مخصوص جشن پیروزی به دنبال سس و طعم دهنده ای خاص و محلی می گشت که با سس مایونز آشنا شد. البته در این مورد بحث و گفتگو زیاد است: برخی می گویند سرآشپز خود ابتکارعمل به خرج داد و با تخم مرغ و روغن این سس خوشمزه را به وجود آورد و برخی دیگر هم معتقدند که او طرز تهیه سس مایونز را از اهالی آن شهر یاد گرفته است. دوک از طعم این سس خوشمزه بسیار خوشش آمد و به این ترتیب، سرآشپز مذکور هنگام برگشت به خانه، طرز تهیه سس مایونز را هم با خود به خاک فرانسه وارد کرد.

فواید سس مایونز

  • سس مایونز در حفظ سلامت مو بسیار موثر بوده و می تواند به  تقویت آن کمک کند.  این سس برای درمان مو‌های بی‌طراوت و وز نیز خوب است. برخی افراد برای ابریشمی کردن مو‌ها از سس مایونز به عنوان نرم کننده استفاده می‌کنند. گذاشتن مایونز روی ریشه مو، مو را تقویت کرده و آن را براق می‌کند.
  • یکی دیگر از خواص سس مایونز برای سلامتی این است که می‌تواند به درمان پوست خشک کمک کند. مطالعات انجام شده نشان می دهد سس مایونز می‌تواند به درمان پوست آفتاب سوخته نیز کمک کند. گذاشتن مایونز روی پوست آفتاب سوخته، آن را التیام می‌بخشد. سس مایونز، سلول‌های مرده پوست را برداشته و ترک پا، لب، آرنج و خشکی پوست را رفع می‌کند.
  • کاهش خطر حمله قلبی: یکی دیگر از خواص مایونز برای بدن، کاهش خطر حمله قلبی است. مواد مغذی موجود در سس مایونز برای کاهش احتمال حمله قلبی و جلوگیری از آن مفیدند. چربی‌های امگا۳ موجود در مایونز می‌توانند خطر حمله قلبی ناگهانی را کاهش دهند. مصرف سس مایونز می‌تواند به کاهش بروز مشکلات قلبی در زنان کمک کند.
  • کمک به جذب مواد مغذی: همه ما می‌دانیم که سس مایونز حاوی چربی است که می‌تواند به جذب مواد مغذی کمک کند. مواد مغذی مانند ویتامین D، ویتامین E، ویتامین K و ویتامین A در گروه ویتامین‌های محلول در چربی قرار می‌گیرند و با چربی‌های موجود در سس مایونز، ذوب می‌شوند. بنابراین مصرف سس مایونز به جذب مواد مغذی بیشتر در بدن کمک می‌کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 327
برچسب‌ها: رب گوجه فرنگی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


Social Media Optimization For SEO

Even though more than a few people are learning to use social media effectively, and social media consultants are popping up like weeds; most are not incorporating Basic SEO 101 tactics and thus leaving an enormous amount of money on the table... money that's not going to be recouped, save for the cost of implementation, and marketing to reach the most potential customers.

Most people are writing excellent content, and utilizing the social media tools that allow them to easily communicate with customers and gain exposure. However, these same people are leaving money on the table.

If effective communications are being made during those first stages of a campaign, it'll be crucial to make sure that the money you invest in those efforts carry the money forward into more efficient and effective communications. First initiative always begins with the research and development stages of marketing.

 communication is an intricate and detailed process, and one that begins long before even an Cost Effective SEO can be developed. The development of a product, or the creation of a business plan, are the very first steps in a development process.

What many business owners don't realize is that the communications develop even before a website is built.  That first step in the development process is often making a decision on what will be included on the website, and design of the website. This decision can include things like the color of the logo, or type of font, and color scheme of the site.

A site that is color scheme, fonts, and logo are on the front- burner of the development process.  That site will have been beautifully and beautifully developed, but there is still one more area that is almost always overlooked.  That site is the social media arena.

We've all heard how social media marketing can be the difference in the performance of an internet marketing campaign.  And while I agree with the hype, it takes more than Facebook and Twitter to make the difference.

An effective marketing plan will include a schedule of improvised platforms, media, ideas and more.  This is what many business owners do, and then they are disappointed when social media marketing does not deliver the return on investment, or an ugly monster, instead ofonda.

Social Outsourcing

As a business owner, your social media marketing is who you have to please.  This is your alter ego, outside influences, so I know you don't have time to socialize unless you're a busy person.  True, you can manage to do socializing your own, but mostly you're at their mercy.

Your social media marketing employee works with you 24/7.  Even if you're out promoting a product or service, or just having a good time with family or friends, chances are you're away from your social media accounts.

When I first had my advertising meeting with my social media and search engine optimization company, I was excited.  Everybody in the room was ranting and raving about how great their social media marketing was and how they would rank top on Google and Yahoo.

When the representatives from the company came onto the stage, I asked them,  "Before you start, can I get your social media marketing plan and your search engine optimization guy to come down and meet with me in person?"

I'm sure they both knew that I had met with them previously, because they had told me about all of the things that they agreed upon.

I took them down to a localSTDOUTistic who performed a standard check on my available local SEO and couldn't find anything they would agree upon.  Not even once was it discussed.  The meeting was over, they weren't budging, they weren't compromising, so I gave them my business.

Twitter was a easy sell.  I've known other companies that wouldn't even allow their employees to be in the same room as the person who is working on their search engine optimization.  Get creative, get creative, and you can sell anybody anything.

But where were the profits?  I thought to myself.  Sure, I'm an SEO expert.  I know everything.  True, I don't get out there and share all of the tricks and tips all that time.  Sometimes I can get away with it, but multiple times I've heard it was done improperly, on one particular client's sites.  Even if it's not done correctly on the small training I offer, why put the techniques above into use?

Why?  Wouldn't it benefit my clients to see a visual of what is happening during an SEO project?

I recently had to fire another client for using what I viewed as inexperienced SEO techniques.  After the fire, I looked over my client's website.  He had put every single page up " manually".  There was no html coding, no kidding!  Put it this way, he didn't want me to see any of it.

تعداد بازدید از این مطلب: 316
برچسب‌ها: Social Media Optimization ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چه دلایلی باعث خرابی سریع باطری و شارژر گوشی آیفون می شود؟

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی وتولید باطری با ظرفیت بالا طبیعتا شما را مجاب به انتخاب بهترین نوع آن می کنند، طول عمر یک باطری و شارژ نگه داشتن و یا سریع شارژ شدن  می توانند از خصوصیات بارز یک خرید خوب باشد که شما را به طرف ان سوق می دهد.

 با توجه به اینکه اکثر مردم دنیا کارهای فعالیتهایی روزمره خود را مانند: (استفاده از اپلیکشن ها ،حضور در کلاسهای مجازی و......) نسبت به گذشته با گوشی انجام می دهند و از این بابت باعث افزایش مصرف انرژی باطری می شود،پس نوع انتخاب در تلفن همراه و ظریفت آن می تواند حائز اهمیت باشد .با توجه به محبوبیت گوشی اپل در دنیا و به نوعی خاص بودن این مدل ،همچنان دیده یا شنیده می شود که برخی از مخاطبین وطرفداران شرکت اپل از نوع نگهداری شارژ باطری های گوشی هوشمند خود و ظرافت در کابل شارژر ابراز نارضایتی دارند.با توجه به سوالات پیش آمده که چه دلایلی باعث کوتاه شدن عمر باطری و خرابی شارژ می شود، در این مقاله به برخی از دلایل این موضوع می پردازیم.

برای خرید شارژر اصلی آیفون میتوانید از لینک زیر استفاده کنید با تشکر

https://www.macrotel.ir/166-apple

 

1-قدرت پردازش بالا

یکی ازدلایل بروز مشکل در باطری های  گوشی اپل ،قدرت وسرعت بالای پردازش سیستم عامل این گوشی می باشد ،که از یک سیستم عامل کاملا متفاوت نسبت به گوشی های تحت سیستم عامل اندروید  دارا می باشد، که این طراحی سبب بالا بردن کیفیت و عکس العمل  در هنگام فعالیت و هیچ گونه اختلال در کارکرد، باعث تمایزاین برند نسبت به نمونه های شرکت های فعال درحوزه تولید تلفن همراه می شود.در واقع سیستم عامل برای پردازش دستورات ارسالی نیاز به صرف کردن انرژی بالایی دارد .لذا همین امر سبب  خالی شدن سریع شارژ می شود.

2-ظرفیت باطری

از دلایل دیگر این مشکل می توان به طراحی کردن منحصر به فرد شرکت اپل تحت عنوان باطری های با ظرفیت ماکزیمم 3900  میلی آمپردر مدل های جدید  اشاره کرد که با توجه به پیشرفته شدن مدلهای جدید نسبت به مدلهای قدیمی تر همچنان از این نوع باطری استفاده می شود و این امر سبب می شود که با اضافه شدن نسخه های جدید امکانات برنامه های تلفن همراه و یا اپلیکیشن که مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به طراحی و آپدیت های جدید نتواند ظرفیت مناسبی جهت نگهداری شارژ داشته باشد

3-فعال بودن برخی از آیتم ها بصورت پیش فرض

دلیل بعدی که باعث سریع خالی شدن شارژ باطری می شود فعال بودن برخی از گزینه در قسمت تنظیمات می باشد یکی از این گزینه ها مکان یاب می باشد که در حالت پیش فرض فعال می باشد به دلیل اینکه اگر این گزینه فعال باشد و هر زمان که تلفن همراه به اینترنت متصل شود ، مکان یاب گوشی تلفن همراه در حال آپدیت موقعیت کنونی شما می باشد لذا با غیر فعال کردن این گزینه می توان تا حدودی از خالی کردن شارژ باطری جلوگیری کرد.

4-تنظیمات نور صفحه نمایش

از دلایل دیگر می توان به نورصفحه نمایش اشاره کرد زمانی که نور صفحه درحالت اتوماتیک نباشد نور صفحه نمایش شما به اندازه ای می باشد که شما برای آن تعیین کرده اید حساسیت این موضوع زمانی محسوس می شود که در برخی از مکان ها ویا در تایم های مختلف نیاز به وضوح کامل صفحه نمایش ندارید، لذا با فعال کردن دکمه اتوماتیک صفحه نمایش نور صفحه تلفن همراه شما با توجه به شرایط محیطی، از خود واکنش نشان می دهد و مقدار نوری که احتیاج دارد را فراهم میکند واز هدر رفتن شارژ باطری جلوگیری می کند.

5-آپدیت گوشی

یکی دیگر از دلایل ضعف در باطری زمانی اتفاق رخ می دهد که شما گوشی خود را از نسخه قدیمی به نسخه جدید آبدیت میکنید ،زمانی که شما آپدیت را انجام می دهید تلفن همراه شما باید تمامی برنامه های موجود را به آپدیت جدید ارتقا دهد همین امر سبب می شود تا انرژی زیادی صرف کند.

6-دمای مناسب جهت کارکرد باتری

از دلایل دیگر می توان به کارکرد باتری آیفون دردمای متناسب با طراحی باطری اشاره کرد که در طراحی باطری های شرکت اپل با توجه به اینکه ساختار این نوع باطری از جنس پلیمر لیتیم می باشد؛ طبیعتا زمانی باطری درست عمل میکند که در دمای مناسب فعالیت کند از این بابت اگر تلفن همراه شما در هوای سرد در حال فعالیت باشد باطری کارایی خود را نسبت به قبل از دست می دهد پس سعی کنید در دمای متعادل از گوشی خود استفاده کنید.

7-بستن کامل برنامه ها

از دیگر عوامل، می توان به این علت اشاره کرد زمانی که، شما در حال فعالیت با تلفن همراه خود می باشد طبیعتا چندین برنامه را اجرا می کنید و پس از اتمام کار با برنامه مورد نظر برنامه بطور کامل خارج وبسته نمی شود و شما بطور موقت از برنامه خارج می شوید همین امر سبب می شود که برنامه شما همچنان باز بماند و و انرژی صرف کند، لذا شما می توانید با بسته کامل برنامه ها از هدر رفتن شارژ تلفن همراه خئود جلوگیری کنید

8-حساسیت سنسور تشخیص نور

حتما به سنسور تشخیص نور دقت کرده اید،  طبیعتا خالی شدن باطری را می توان به سنسور تشخیص نور نسبت داد.این موضوع به این علت از حساسیت بالایی برخوردار می باشد که زمانی که شما تلفن همراه خود را به سمت صفحه نمایش می گذارید احتمال این وجود دارد که اگر اعلانی یا پیامی به شما داده شود صفحه نمایش شما تا چند لحظه روشن می ماند پس شما جهت جلوگیری از این موضوع همیشه تلفن همراه خود را برگردانید به طوری که صفحه نمایش به سمت داخل باشد.

9-استفاده مداوم از شارزر فندکی

بارها با این قضیه مواجه شده اید که،در مواقع ضروری مجبور به استفاده از شارژر فندکی می شوید،استفاده بیش از اندازه از این نوع شارژر به این دلیل که احتمال این وجود داردکه، ولتاژ ورودی به گوشی دچار نوسان شود و باعٍث خرابی و کوتاه شدن عمر باطری شود.

در آخر مطلب باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که آیا باطری شما از سلامت کافی برخوردار می باشد یا خیر؟

 جهت پیگیری این موضوع به قسمت تنظیمات رفته وسلامت باطری خود را چک کنید اگر سلامت باطری شما کمتر از 80درصد باشد حتما به فکر تعویض باطری خود باشید

موارد ذکر شده در بالا به صورت تخصصی مربوط به عوامل مشکل زا در سلامت باطری می باشد که به آنها پرداخته شد ،در زیر به برخی از علت هایی که باعث خرابی زودرس کابل شارژر می شود اشاره می کنیم:

1-شارژر را در دسترس کودکان قرار ندهید:

معمولا زمانی که، شما تلفن همراه خود را به شارژ می زنید این امکان وجود دارد که فرزند شما و یا هر کودکی که در آن زمان با این صحنه مواجه شود، به طور ناخودآگاه و از روی کنجگاوی به سمت شارژر برود و شارژر را از تلفن همراه شما به طور نادرست جدا کند و باعث شکستن ویا کج شدن سوکت شارژر شود ویا این امکان وجود دارد که با کشیدن شارژر سیم های متصل به سوکت جدا شود. پس همیشه این را بخاطرداشته باشید که، در زمان شارژ کردن تلفن همراه آن را در یک مکان مطمئن و دور از دسترس کودکان بگذارید که معمولا توصیه می شود از پریزهای برقی که در ارتفاع می باشد استفاده کنید .

2-استفاده از محافظ  برای کابل شارژر:

در زمان استفاده از شارژر این امکان وجود دارد که شما تلفن همراه خود را به گونه ای قرار دهید که سوکت شارژر تحت فشار باشد وهمین امر باعث بشود که، سوکت شما از کابل جدا شود.برای جلوگیری از این کار شما میتوانید از محافظ های فنری که برای کابل ها طراحی شده است استفاده کنید ویا از وارنیش جهت فیکس کردن سوکت به کابل استفاده کنید.

چگونه وارنیش را تهیه کنیم؟

احتمالا کلمه وارنیش را بارها شنیده اید،وارنیش یک نوع ابزار می باشد که در لوازم الکتریکی وظیفه اتصال دو سر سیمها و یا اتصال سوکت به کابل و غیره را بر عهده داره و شما می تونید جهت خریداری کردن وارنیش به مغازه های مربوط به قطعات الکتریکی مراجعه کنید.وارنیش ها معمولا در قطرهای مختلف طراحی شده اند پس این را بخاطر داشته باشین که وارنیش با قطر مناسب را برای کابل خود خریداری کنید.

3-از شارژ کردن تلفن همراه دیگر با شارژر خود خودداری کنید:

حتما شما علائم ویا کلمات اختصاری درج شده روی شارژر را مطالعه کرده اید،که هر شارژر برای یک نوع باطری طراحی شده ودر چه دامنه ولتاژی می تواند درست عمل کند.پس حتما این موضوع را در نظر داشته باشین که سعی کنید شارژر را فقط برای تلفن همراه خود استفاده کنید.این امر از این جهت حائز اهمیت می باشد که زمانی که شما شارژر را به یک گوشی دیگه متصل می کنید این احتمال وجود دارد که باطری برای شارژ شدن نیاز به ولتاژ ورودی بیشتری دارد، همین امر سبب می شود که فشار بیش از حد  به آن وارد شود.در صورتی که شارژر شما با یک ولتاژ مشخص طراحی شده است  و همین نوسانات باعث کوتاه شدن عمر شارژر شما شود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین تلویزیون های 55 اینچ در بازارداغ خرید

برندهای معروف سازنده تلویزیون هرروزه در پی جذب مشتریان بیشتر و راضی نگه داشتن طرفداران خود هستند و بر ای اساس اقدام به تولید محصولاتی کرده اند که احساس خوشی را به آن ها ارائه دهند. تلویزیون ال جی 55NANO79تلویزیون سونی 55X9500H تلویزیون 55TU7000  و تلویزیون ال جی 55NANO86 از جمله محصولاتی هستند که به دلیل امکانات فوق العاده وکیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مناسب خود را در دل مشتریان جای داده است. این چهار مدل طبق کارشناسی های انجام شده در سال 2020 توسط فروشگاه سلام بابا انجام شده است.

1) تلویزیون الجی  55NANO79:

تلویزیون ال جی 55NANO79 از مدرن ترین محصولات تولیدی این کمپانی کره ای می باشد که قاب باریک و شیوه دیزاین خاصش گویای لوکس بودن این مدل تلویزیون می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر (SUHD (Super Ultra HD می باشد که همراه با میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌ العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید. همچنین فناوری نانوسل در صفحه نمایش تلویزیون ال جی به منظور نمایش حداکثر کیفیت رنگ عمل می کند. به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر AI 4K Upscaler نیز می توانید شاهد کیفیت بالای برنامه ها باشید. پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون Cinema HDR، HDR10 و HLG توسط صفحه نمایش تلویزیون ال جی به تجزیه و تحلیل رنگ ها می پردازد و رنگ هایی شفاف و واضح را به نمایش می گذارد. فناوری Local Dimming یا قابلیت علم کنترل نور در این تلویزیون ال جی NANO79 با مدیریت کردن نور صفحه نمایش این امکان را به وجود می آورد تا نور به صورت یکنواخت به تمام بخش های آن انتقال داده شود. سیستم صوتی این تلویزیون که از توان خروجی 20 وات بهره می برد، صدایی واضح و فراگیر را به گوش می رساند. بخش مهیج تلویزیون ال جی به قسمت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS آن مربوط می‌شود که همراه با هوش مصنوعی ThinQ تکمالی از یک زندگی کاملاً مدرن و پیشرفته را در خانه خود حس می کنید. راه های ارتباطی این تلویزیون شامل پورت های HDMI و USB می باشد، که به کمک این پورت ها می توانید محتوای فایل های چند رسانه ای خود را بر روی تلویزیون به اجرا در بیاورید. هر کدام از گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 کاربر را از برنامه ها، شبکه های جهانی و استانی بهره مند می سازد. همچنین با استفاده از کنترل جهانی (Universal Control) می توان تمامی دستگاه ها نظیر دی وی دی، سینما خانگی و غیره را به صورت هوشمند کنترل کرد و به آنها دسترسی داشته باشید. حال با همراهی کردن ما در بخش های دیگر، مزایای این تلویزیون 55 اینچ بیش از پیش برایتان آشکار می شوند و چه بسا در پایان این نقد و بررسی همین مدل تلویزیون ال جی سال 2020 را برای خانه خود برگزینید.

ال جی در سال 2020 از کیفیت تصویر(Super Ultra High Deffinition)  برای تلویزیون بالارده ی 55NANO79 بهره گرفت. در واقع کیفیت تصویر 4K که در حال حاظر بالاترین سطح از کیفیت تصویر در بین نمایشگرهای خانگیست رنگ های طبیعی همراه با صحنه های زنده را جلوی چشم کاربر نمایان می سازد. تعداد پیکسل های نمایشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی به بیش از 8.2 میلیون پیکسل می رسند که همگی سعی دارند تا کیفیت بالای تصاویر را به صورت کاملاً دقیق و برجسته به رخ بکشند. در کل باید گفت کوالتی تصویر 4K اجازه می دهد کیفیت بالا در هر برنامه به خوبی لحاظ شود تا شما بتوانید هر صحنه را دقیق و واضح مشاهده کنید.

توان صدای 20 وات و از همه مهمتر وجود فناوری پردازش صوتی همگی از خصوصیات برجسته و عالی صدای تلویزیون SUHD ال جی 55NANO79 محسوب می شوند. این تلویزیون 55 اینچ که با قدرت صوتی 20 وات همراه شده کاربر را از صدایی کاملاً با کیفیت بهره مند می کند. به عبارتی بلندگوهای تلویزیون ال جی صدای اَبَر قدرت سیستم صوتی ها را به رخ می کشاند و کاری می کند تا کاربر تصور کند که در یک محیط ورزشی قرار گرفته شده است. این یعنی اینکه صدایی که از هر کدام از بلندگوهای تلویزیون ال جی بیرون می آید آنچنان همه جانبه و فراگیر می باشد که گوش کاربر به صورت کامل در صدایی با کیفیت غوطه ور می‌شود.

2) تلویزیون سونی  55X9500H:

تلویزیون سونی 55X9500H در سال 2020 و با هدف خدمت به کاربران توسط کمپانی سونی تولید و عرضه بازار جهانی شد. جای دادن سبکی از طراحی بسیار شیک در ال ای دی سونی زیبایی خاصی را به محیط دعوت می‌کند. علاوه براین مهمترین مشخصه این LED سونی به بخش هوشمند آن مربوط می‌شود. یک بستر نرم‌افزاری کاملاً هوشمند که به کمک قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل اندروید، محیطی بسیار لذت‌بخش و مفرح را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. وجود برخی ویژگی‌ها همچون سازگار با محصولات اپل به کمک برنامه Apple Air Play می‌باشد که این مدل ال ای دی 4K را از سایر تلویزیون‌های موجود در بازار متمایز کرده است. از این گذشته بخش صدا و تصویر LED سونی نیز با دست پر به سراغ کاربران آمده‌اند به صورتیکه همراه با کیفیت تصویر 4K و توان بالای 30 وات هرگز از انتخاب این مدل تلویزیون اسمارت پشیمان نمی‌شوید. این ال ای دی به عنوان یکی از مدل‌های بالارده و صد البته محبوب زندگی نوینی را برایتان به وجود می‌آورد که شما نیز اگر دوست دارید تنوع را به زندگی تان راه دهید پس چه بهتر همین مدل تلویزیون  4K سونی 55X9500H را برگزینید. علاوه بر تمامی ویژگی‌های عالی این مدل، شرکت سونی مشخصات بسیار زیادی را در این مدل تلویزیونش گنجانده که توجه شما را به خواندن بخش های دیگر این نقد و بررسی جلب می‌کنیم.

یکی از بهترین شاهکارهای کمپانی سونی در سال 2020 عرضه برخی از تلویزیون‌های بالارده با دیزاین لوکس بود. بهتر است بگوییم تلویزیون 2020 سونی 55X9500H دارای جذابیت خاصی می‌باشد که انتخاب آن حتی مشکل سخت پسندان را حل کرده است. برتری این مدل ال ای دی نسبت به سایر مدل‌ها سادگی و در عین حال جذابیت آن است. قاب تلویزیون  4K سونی به دلیل جنس آلومینیومی‌اش تلویزیون را درست مانند یک اثر هنری خوش طرح نمایان می‎‌سازد و اگر بر روی د

یوار قرار بگیرد فضای منزلتان را از حالت سادگی بیرون می‌آورد. این مدل LED به دلیل سایز بزرگ 55 اینچی‌اش را می‌توانید بر روی دیوار نصب کنید و از فضایی کاملاً مرتب برخوردا شوید. برتری ال ای دی اسمارت سونی X9500H نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر این است که اگر آن را بر روی دیوار قرار دهید، هرگز با کابل‌های شلخته و در هم و برهم در اطراف آن مواجه نمی‌شوید. بهتر است بگوییم با قابلیت پنهان‌سازی کابل‌ها شما می‌توانید کابل‌های تلویزیون را به پشت آن هدایت کنید.

سیستم عامل و قابلیت اتصال به اینترنت به عنوان یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر تلویزیون‌های هوشمند امروزی نقش بسیار مهمی در زمینه دسترسی به برنامه‌ها و بخش‌های متنوع تلویزیون ایفا می‌کنند. به عنوان مثال ال ای دی 2020 سونی 55X9500H دارای سیستم عامل اندروید است که خوشبختانه در بین کاربران در سراسر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. این سیستم عامل که دارای یک نوع رابط کاربری ساده است هم دسترسی راحت و سریع به اینترنت را برای کاربرانش مهیا می‌کند و هم اینکه نسبت به سایر تلویزیون‌ها بیش از 5000 برنامه گوناگون همچون Netflix را در دسترس می‌گذارد. لازم به ذکر است LED سونی علاوه بر اینترنت پر سرعت Wi-Fi از طریق پورت LAN نیز می‌تواند به اینترنت متصل شود.

3) تلویزیون سامسونگ55TU7000 :

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 جزو برترین و خوش طرح‌ترین ال ای دی هایی است که این شرکت با تولید آن در سال 2020 قدمی متفاوت در عرصه‌ی تلویزیون‌هایش برداشت. توجه به خصوصیاتی همچون طراحی و امکانات پیشرفته‌ی این نوع ال ای دی گزینه‌ای عالی را در اختیار کاربران قرار داد. در ابتدا صفحه‌‌نمایش این تلویزیون نظرها را به خود جلب می‌کند چراکه با کیفیت تصویر 4K و از همه مهمتر موتور تصویر کریستالی همراه شده است. همچنین مرورگر وب و سیستم عامل تایزن نیز به کمک صفحه Smart Hub به جستجوهای هوشمند شما وسعت می‌دهد. اگر بخواهیم بیشتر به خصوصیات عالی و هوشمند این LED نگاهی بیندازیم باید گفت به وسیله جستجوی صوتی و هوش مصنوعی می‌توانید هم دستگاه‌های هوشمند منزل را به وسیله ریموت کنترل در دست خود داشته باشید و هم اینکه از طریق صدا دستور مد نظر را بدهید. از این گذشته صدا نیز به عنوان نقش تعیین‌ کننده در انتخاب تلویزیون با قدرت خروجی 20 وات و تقویت کننده صدا شما را با حداکثر کیفیت صدا مواجه می‌سازد. اما از همه اینها گذشته اگر شیوه طراحی تلویزیون نیز به همان اندازه سایر خصوصیات ال ای دی برایتان اهمیت دارد باید به شما مژده دهیم که TU7100 درست متناسب با خانه لوکس شما طراحی شده است. 

بدون شک تلویزیون‌های 2020 سامسونگ خصوصاً ال ای دی 55TU7000 آنچنان شیک و ماهرانه طراحی شده که گویی تلویزیونی مانند آن تاکنون طراحی نشده است. لازم نیست دقیق به این تلویزیون 55 اینچ نگاه کنید چراکه از دور نیز راحت می‌تواند نظر کاربر را به سمت خود بکشاند. در حقیقت این LED درست مانند مدل سال قبل خود یعنی RU7100 با قاب باریک و پایه‌های دو شاخه‌ای طراحی شده است. سایز بزرگ این ال ای دی کاربر را مجاب به استفاده از براکت دیواری می‌کند چراکه دلیل خوبی است تا LED در اتاق نشیمن شما محیطی سینمایی را برایتان فراهم آورد. شاید انتخاب بر سر دو مدل RU7100 و TU7000 کمی برایتان سخت باشد اما ما با پیشنهاد همین مدل ال ای دی TU7000 به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که با صرف قیمت مناسب فضای خانه‌ی خود را به یک باره تغییر و رنگ و لعابی شیک به آن می‌بخشید.

تنها ریموت کنترل چند منظوره و راهنمای جهانی کافیست تا قدم در دنیای هوشمند بگذارید! برای اثبات این جمله یک بار از منوی کاربر پسند سیستم عامل تایزن ال ای دی 55TU7000 کمک بگیرید. سیستم عامل این تلویزیون  4Kتایزن است که همراه با منوی آن در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت می‌توانید به هر چیزی دسترسی داشته باشید. قابلیت اتصال به موبایل نیز گزینه‌ای عالی برای دوست‌دران به تماشای محتوای دستگاه‌های هوشمند بر روی تلویزیون است. بهتر است بگوییم همراه با قابلیت اتصال به موبایل شما می‌توانید محتوای مورد دلخواه موجود بر روی گوشی را از طریق صفحه‌نمایش این LED مشاهده کنید. از همه اینها گذشته سامسونگ فکری به حال دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل نیز کرده چراکه این ال ای دی علاوه بر اتصال گوشی‌های دیگر؛ در عین حال نیز راحت می‌تواند با گوشی آیفون، آیپد و مک بوک ارتباط برقرار کند.

فرمان صوتی همانطورکه از نامش پیدا است کار دستور دادن به تلویزیون را دارد به صورتیکه همراه با آن دیگر لازم نیست ریموت کنترل را در دست بگیرید. شما به کمک دکمه‌ی جستجوی صوتی این تلویزیون بعد از دستور دادن از طریق صدای خود می‌توانید به پاسخ هر سوال برسید.

4) تلویزیون ال جی 55NANO86 :

تلویزیون ال جی 55NANO86   محصولی نوین همراه با امکانات پیشرفته است که ال جی در سال 2020 از آن رونمایی کرد. این ال ای دی جزو مدل‌های بالارده است که امکانات پیشرفته‌ی آن سبب شده تا راحت در بین کاربران محبوب شود. به عنوان مثال طراحی زیبا یکی از مهمترین فاکتورهای اصلی در این تلویزیون است. بعد از طراحی یکی دیگر از مشخصاتی که تلویزیون ال جی را کاربر پسند کرده بخش اسمارت یا همان هوشمند می‌باشد که با سیستم عامل webOS، مرورگر وب، قابلیت اتصال به موبایل و همچنین جستجوی صوتی همراه شده است. صفحه‌نمایش مورد دیگری در ال ای دی ال جی می‌باشد که با کیفیت تصویر 4K و پنل IPS و همچنین موتور پرادازشگر تصویر آلفا 7 راحت تصاویر فوق‌العاده زیبا و جذاب را بر روی نمایشگر به معرض نمایش قرار می‌دهد. صدا نیز بخش دیگری در این تلویزیون 2020 است که توان کلی 40 وات و فناوری صدای سه بعدی دالبی اتموس کیفیت صدای طبیعی را به معنای واقعی کلمه به گوش می‌رساند. حال در اینجا با بیان اینکه هر چند تلویزیون‌های دیگری نیز هم رده این ال ای دی 2020 تولید و طراحی شده‌اند اما به جرأت می‌توان گفت نانو 86 دست بسیاری از مدل‌های دیگر را از پشت بسته است. لذا همراهی کردن ما در بخش‌های دیگر این نقد و بررسی گویای صحت جمله بالا می‌باشد.

تلویزیون نانوسل ال جی مدل نانو 86 متناسب با خانه‌های لوکس طراحی شده است. برای اثبات چنین جمله‌ای کافی است تا این ال ای دی 2020 را بر روی دیوار بنشانید چراکه از هر طرف جذابیت خود را به رخ می‌کشاند. قاب تلویزیون به حدی باریک است که با فاصله بسیار کمی بر روی دیوار قرار می‌گیرد. بعد از قاب مورد دیگری که در این ال ای دی خودنمایی می‌کند سایز بسیار بزرگ صفحه‌نمایش است که حتی از پس محیط‌هایی با متراژ بسیار بالا نیز بر می‌آید. نمایشگر این تلویزیون به صورت تخت و بسیار نزدیک به قاب آن حک شده که این نزدیکی قاب و صفحه‌نمایش با یکدیگر حواس کاربر را بر روی صفحه‌ی تلویزیون متمرکز می‌کند. پایه‌ی هلالی شکل نیز مورد دیگری می‌باشد که در طراحی تلویزیون ال جی به کار گرفته شده است. این پایه به رنگ نقره‌ای بوده که با طراحی فوق‌العاده زیبایش هزینه خرید دکور را برایتان کاهش می‌دهد.

مرورگر وب، سیستم عامل، جستجوی صوتی و هوش مصنوعی تمام چیزهایی هستند که تلویزیون ال جی NANO86 به هر کدام یک مجهز می‌باشد. ال ای دی نانو 86 از طریق مرورگر وب کاربر را به دنیای مجازی دعوت می‌کند، که در کنار سیستم عامل نیز می‌توانید دسترسی سریع و آسان به محتوای مد نظر داشته باشید. ریموت کنترل هوشمند این ال ای دی از طریق دکمه‌ی لمسی آن و نیز منوی تلویزیون هر چیزی را در اختیار می‌گذارد. از طرفی دیگر اگر نمی‌خواهید ریموت کنترل را در دست بگیرید و در وقت خود برای جستجو صرفه جویی کنید می‌توانید از جستجوی صوتی کمک بگیرید. شما از طریق جستجوی صوتی به تلویزیون دستور می‌دهید و در مدت زمان کوتاهی به دستور مد نظر پاسخ داده می‌شود. هوش مصنوعی نیز مورد دیگری است که بخش هوشمند ال ای دی ال جی به آن مجهز می‌باشد. این برنامه‌‌‌ی هوش مصنوعی از طریق ریموت کنترل تلویزیون بر روی تمامی وسایل هوشمند نظارت کرده و در نتیجه شما می‌توانید از طریق کنترل هر چیزی را تنظیم کنید. علاوه براین برنامه‌های هوشمند تلویزیون آنچنان متنوع و گسترده هستند که هزاران فیلم و نمایش خانگی را در اختیار می‌گذارد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چرا برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه به صرفه تر است؟

در این مقاله برایتان از پشتیبانی شبکه گفته ایم؛ علاوه بر این مزیت های برون سپاری پشتیبانی شبکه را بیان نموده ایم. با مطالعه این مقاله به طور کامل متوجه خواهید شد که چگونه می توانید هزینه های پشتیبانی شبکه خود را با یک راه حل آسان، کاهش دهید. پس همراه ما باشید.

 

پشتیبانی و نگهداری شبکه چیست؟

به مجموعه خدماتی که برای حفظ و نگهداری، افزایش امنیت و پایداری زیرساخت و تجهیزات شبکه، نرم افزار و اطلاعات یک سازمان یا شرکت و رفع مشکلات و ایرادات احتمالی صورت می گیرد، پشتیبانی شبکه می گویند.

به فرد یا شرکتی که این فعالیت ها را انجام میدهد یا مدیریت میکند، پشتیبان شبکه اطلاق می شود. پس همانطور که گفتیم پشتیبان شبکه هم می تواند یک فرد باشد هم می تواند یک شرکت باشد که در حوزه پشتیبانی شبکه تخصص و مهارت و تجربه کافی داشته باشند.

پشتیبانی و نگهداری شبکه یک امر ضروری است که اکثر شرکت ها و سازمان ها نیازمند آن هستند. حال بعضی از شرکت ها نیرویی که در حوزه خدمات نگهداری و نصب و پشتیبانی شبکه و سخت افزار متخصص باشد را استخدام می نمایند و برخی دیگر این خدمات را به شرکت های نصب، پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری برون سپاری می نمایند.

 

خدمات پشتیبانی شبکه شامل چه مواردی است؟

  • نگهداری و رفع مشکلات احتمالی سیستم و شبکه
  • بروزرسانی و نصب نرم ‌افزارهای کاربردی و سیستم‌ عامل ‌ها
  • بروزرسانی و نصب و راه‌اندازی آنتی‌ ویروس‌ها و فایروال‌های نرم ‌افزاری و سخت‌ افزاری
  • برنامه ریزی جهت ارتقاء شبکه و ارائه مشاوره به کارفرما برای بهبود شبکه
  • رفع مشکلات احتمالی نرم‌افزارهای مورداستفاده
  • نصب سخت‌افزار و نرم‌افزارهای موردنیاز
  • یکپارچه‌ سازی اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان
  • مستندسازی نحوه عملکرد شبکه و بروزرسانی ماهیانه مستندات
  • بررسی دوره‌ای وضعیت شبکه
  • ارائه گزارش ماهیانه از وضعیت پشتیبانی شبکه

 

آشنایی با مفهوم برون سپاری

برون ‌سپاری به واگذاری بخشی از وظایف، عملیات، کار، انجام فرایندها یا فعالیت‌ های داخلی یک کسب و کار یا شرکت به یک تامین کننده خارجی گفته می شود. به بیان دیگر وقتی سازمانی برخی از فعالیت‌ های خود را به عرضه ‌کننده ‌ای در بیرون از شرکت یا سازمان خود می سپارد به این عمل برون‌ سپاری می گویند.

۱کاهش و کنترل هزینه ها
کاهش هزینه از طریق کاهش هزینه های مرتبط با استخدام یک کارمند، مانند آموزش، مالیات، بیمه درمانی، بازنشستگی و ...


۲تمرکز مدیران روی هدف های اصلی شرکت یا سازمان
بسیار سخت است که یک شرکت در تمام زمینه ها فعالیت داشته باشد و تمامی کارها را خود به تنهایی انجام دهد. برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه به شما این اجازه را می دهد تا روی هدف های اصلی شرکت خود تمرکز کنید و باقی کارها را به شرکت های دیگر بسپارید.


۳دسترسی به تخصص بیشتر
درصورتی که شما خدمات شبکه خود را به شرکت های متخصص برون سپاری کنید، بازگشت سرمایه به شما بسیار بیشتر می شود. و شما می توانید به جای استفاده از دانش یک نفر، از تجربه یک تیم متخصص بهره مند شوید. و آنها از سیستم های شما به صورت دوره ای بازدید میکنند تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.


4دسترسی به آخرین تکنولوژی
معمولا شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، متخصصانی دارند که دانش آن ها همیشه به روز است و شما با برون سپاری خدمات خود می توانید همیشه از خدمات بروز آن ها بهره مند شوید.


5 صرفه جویی در زمان

اگر شما مدیر شرکتی هستید و هنگام خرابی کامپیوترهایتان خودتان مجبورید اشکالات آن را برطرف کنید یا آن را به دیگر کارمندانتان که وظیفه ی دیگری دارند و فقط آشنایی با کامپیوتر دارند می سپارید، قطعا علاوه بر از دست رفتن زمان خود و کارمندان دیگر امکان دارد که دچار اشتباه شوید و خرابی بیشتری به بار آورید. اما با برون سپاری خدمات IT خود، شرکت ارائه دهنده خدمت، درصورت وقوع مشکل آن را به سرعت حل می نمایند و اینگونه دیگر وقت خود یا دیگر کارمندانتان طلف نخواهد شد. علاوه بر آن این شرکت ها معمولا دوره ای از سیستم های شما بازدید می کنند و قبل از وقوع اشکال آن را برطرف می کنند.

 

چگونه برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه در کاهش هزینه ها به شما کمک میکند؟

یک شرکت یا سازمان کوچک برای استخدام یک کارشناس پشتیبانی شبکه می بایست هزینه زیادی صرف کند که در طولانی مدت اصلا به صرفه نیست. همچنین در صورتی که سازمان با بحران مواجه شود و کارشناس پشتیبانی شبکه حضور نداشته باشد به عنوان مثال به مرخصی رفته باشد، مدیران سازمان متحمل هزینه های زیادی خواهند شد تا شرکت های خدمات و پشتیبانی درآن تایم مشکل آنها را حل نمایند.

اما درصورت برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه، پیمانکار موظف به ارائه خدمات پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز می باشد و این مساله باعث آسودگی خاطر مدیران سازمان ها و شرکت ها می شود تا آنها بتوانند به اولویت های اصلی مجموعه خود بپردازند.

بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک مدت هاست خدمات پشتیبانی شبکه خود را به صورت برون سپار انجام می دهند. با توجه به مزایایی که در بالا برای برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه ذکر شد ممکن است موجب تشویق شما شده باشد تا فعالیت ITتان را برون سپاری کنید. نکته ای مهم که باید به آن توجه کنید این است که، اگر خدمات خود را به شرکتی برونسپاری نمایید که سابقه کار با زمینه تجاری مرتبط شما را داشته باشند؛ بیش از آنکه تصور کنید برای کسب و کارتان مفید خواهد بود.

 

اگر شما هم نظرتان عوض شد و تصمیم به برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه خود را داشتید ما یک شرکت پشتیبانی شبکه خوب می شناسیم که شاید شما نام آن را شنیده باشید. پیشنهاد ما تیم متخصص و خبره رایان پشتیبان است. شما باخیال راحت می توانید خدمات پشتیبانی شبکه خود را به این تیم سپرده و دیگران نگران هیچ چیز نباشید.

 

۱کاهش و کنترل هزینه ها
کاهش هزینه از طریق کاهش هزینه های مرتبط با استخدام یک کارمند، مانند آموزش، مالیات، بیمه درمانی، بازنشستگی و ...


۲تمرکز مدیران روی هدف های اصلی شرکت یا سازمان
بسیار سخت است که یک شرکت در تمام زمینه ها فعالیت داشته باشد و تمامی کارها را خود به تنهایی انجام دهد. برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه به شما این اجازه را می دهد تا روی هدف های اصلی شرکت خود تمرکز کنید و باقی کارها را به شرکت های دیگر بسپارید.


۳دسترسی به تخصص بیشتر
درصورتی که شما خدمات شبکه خود را به شرکت های متخصص برون سپاری کنید، بازگشت سرمایه به شما بسیار بیشتر می شود. و شما می توانید به جای استفاده از دانش یک نفر، از تجربه یک تیم متخصص بهره مند شوید. و آنها از سیستم های شما به صورت دوره ای بازدید میکنند تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.


4دسترسی به آخرین تکنولوژی
معمولا شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، متخصصانی دارند که دانش آن ها همیشه به روز است و شما با برون سپاری خدمات خود می توانید همیشه از خدمات بروز آن ها بهره مند شوید.


5 صرفه جویی در زمان

اگر شما مدیر شرکتی هستید و هنگام خرابی کامپیوترهایتان خودتان مجبورید اشکالات آن را برطرف کنید یا آن را به دیگر کارمندانتان که وظیفه ی دیگری دارند و فقط آشنایی با کامپیوتر دارند می سپارید، قطعا علاوه بر از دست رفتن زمان خود و کارمندان دیگر امکان دارد که دچار اشتباه شوید و خرابی بیشتری به بار آورید. اما با برون سپاری خدمات IT خود، شرکت ارائه دهنده خدمت، درصورت وقوع مشکل آن را به سرعت حل می نمایند و اینگونه دیگر وقت خود یا دیگر کارمندانتان طلف نخواهد شد. علاوه بر آن این شرکت ها معمولا دوره ای از سیستم های شما بازدید می کنند و قبل از وقوع اشکال آن را برطرف می کنند.

 

چگونه برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه در کاهش هزینه ها به شما کمک میکند؟

یک شرکت یا سازمان کوچک برای استخدام یک کارشناس پشتیبانی شبکه می بایست هزینه زیادی صرف کند که در طولانی مدت اصلا به صرفه نیست. همچنین در صورتی که سازمان با بحران مواجه شود و کارشناس پشتیبانی شبکه حضور نداشته باشد به عنوان مثال به مرخصی رفته باشد، مدیران سازمان متحمل هزینه های زیادی خواهند شد تا شرکت های خدمات و پشتیبانی درآن تایم مشکل آنها را حل نمایند.

اما درصورت برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه، پیمانکار موظف به ارائه خدمات پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز می باشد و این مساله باعث آسودگی خاطر مدیران سازمان ها و شرکت ها می شود تا آنها بتوانند به اولویت های اصلی مجموعه خود بپردازند.

بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک مدت هاست خدمات پشتیبانی شبکه خود را به صورت برون سپار انجام می دهند. با توجه به مزایایی که در بالا برای برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه ذکر شد ممکن است موجب تشویق شما شده باشد تا فعالیت ITتان را برون سپاری کنید. نکته ای مهم که باید به آن توجه کنید این است که، اگر خدمات خود را به شرکتی برونسپاری نمایید که سابقه کار با زمینه تجاری مرتبط شما را داشته باشند؛ بیش از آنکه تصور کنید برای کسب و کارتان مفید خواهد بود.

اگر شما هم نظرتان عوض شد و تصمیم به برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه خود را داشتید ما یک شرکت پشتیبانی شبکه خوب می شناسیم که شاید شما نام آن را شنیده باشید. پیشنهاد ما تیم متخصص و خبره رایان پشتیبان است. شما باخیال راحت می توانید خدمات پشتیبانی شبکه خود را به این تیم سپرده و دیگران نگران هیچ چیز نباشید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چرا به ثبت برند و علامت تجاری نیاز دارید؟

در این مقاله مطالبی درباره ثبت برند و علائم تجاری و مزیت های آن ارائه نموده ایم. همچنین به سوالاتی که ممکن است در این حوزه برایتان پیش آمده باشد پاسخ داده ایم. همراه ما باشید.

 

علامت تجاری چیست؟

در قانون مدنی و براساس ماده ۳۰ علامت، علامت جمعی و اسم تجاری یعنی:

علامت یعنی هر نشان قابل رویتی که قادر باشد محصولات یا خدمات افراد حقیقی یا حقوقی را از هم مجزا سازد.

برند چیست؟

برند (Brand) نماد مشخص، مارک، لوگو، اسم، کلمه و یا جمله‌ای است که شرکت‌ها جهت تمایز محصولات و خدمات خود از دیگران استفاده می‌کنند.

برند، ممکن است به کالا یا تولیدکننده، یک خدمت یا موسسه خدماتی، یک شرکت یا سازمان و یا یک شخص، مکان، رویداد یا حتی مذهب و عقیده متعلق باشد.

تفاوت برند و علامت تجاری چیست؟
علامت تجاری به طرح یا نشانی خاصی گفته میشود که کالا ها و خدمات یک شرکت را معرفی میکند .اما برند همانطور که گفتیم؛ نام، عبارت، طرح، نماد است که مشخص کننده محصولی خاص است و آن را از دیگران محصولات یا خدمات مشابه متمایز می نماید .

استفاده از علامت تجارتی و برند چه مزایایی را دارد؟

تشخیص محصولات اگر دیگر محصولات توسط مشتریان

کمک به شرکت‌ها جهت متمایز ساختن محصولات‌شان از یکدیگر

ابزار مناسب جهت بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت شرکت‌ها

دادن اجازه استفاده از آنها به اشخاص ثالث و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می‌باشند.

جزء ضروری جهت دریافت موافقت‌ نامه‌ های اعطای نمایندگی

ممکن است دارائی ارزشمند کسب و کار باشند.

تشویق  شرکت‌ها به سرمایه گذاری در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات

حائز اهمیت جهت دریافت وام

علامت تجاری، قابل نقل وانتقال بوده و جهت این کار باید طبق مقررات قانون ثبت علائم و اختراعات ایران به ثبت برسد. لذا تفویض اجازه ی استفاده از یک علامت تجاری ثبت شده به شرکت های ثالث داده می شود که می تواند منبع درآمد بیشتری برای شرکت یا شخص به وجود آورد و یا اساس انعقاد یک موافقت نامه ی اعطای نمایندگی فروش باشد.

ایجاد ارزش افزوده ی سهام سهامداران و افزایش درآمد شرکت ها

امکان درج آن روی کالای خاصی که طبقه آن مشخص است

جلوگیری از واردات و صادرات آن کالا بدون مجوز شما

جلوگیری از عرضه و فروش آن محصول یا خدمت بدون مجوز شما

 امکان انتقال اجازه استفاده از آن کالا یا خدمت در مقابل توافقات مالی به شرکتها و اشخاص

گسترش انحصاری بازار محصولات خود

اهرمی جهت رقابت مطلوب

و بسیاری از منافع اقتصادی دیگر...

آیا علامت تجارتی در ایران مورد حمایت قانون قرار می گیرد؟

 بله علامت تجارتی در جمهوری اسلامی ایران تحت حمایت مراجع قانونی قرار دارد. ایران  جزء معدود کشورهای آسیایی است که در قوانین داخلی خود قوانین مربوط به حمایت از علائم تجاری را قرار داده است. این قانون از سال 1310  در قوانین ایران گنجانده شده است. ثبت علائم و اختراعات مصوب 1310 و آئین نامه اجرائی این قانون مصوب 1337 مبنای این حمایت می باشد.

چه کسانی می توانند از علامت تجارتی استفاده کنند؟

شخصی که علامت تجارتی به نام او ثبت شده باشد.

شخصی که علامت به طور موقت یا دائم از سوی مالک به وی منتقل شده است.

آیا می توان با استفاده از علامت تجارتی واردات برخی کالاها را انحصاری کرد؟

بله، این مساله حقوقی است که یک فرد نسبت به مالکیت خود پیدا می کند. یعنی زمانی که یک علامت تجارتی توسط یک شخص یا شرکت ثبت شود حق استفاده از آن مربوط به ثبت کننده می باشد و شخص دیگری نمی تواند از آن استفاده کند. به عنوان مثال اگر شخصی با یک کارخانه تولید نوشابه قرار دادی داشته باشد که روزانه 1000 بطری با نام و علامت تجارتی تحت مالکیتش تولید کند این کالاها با شرط ثبت علامت بر روی آن فقط برای سفارش دهنده قابل حمایت است و ایشان می تواند از این علامت استفاده و مانع استفاده دیگران و حتی کارخانه تولید کننده از علامت تجاری متعلق به سفارش دهنده نیز بشود

 

آیا می توان از علامت تجارتی دیگری استفاده نمود؟

اگر بدون اجازه مالک علامت تجارتی باشد نمیتوان این کار را کرد.

 

آیا می توان علامت تجارتی مشهوری که در ایران به ثبت نرسیده است را به نام خود ثبت نمود؟

امکان چنین در خواستی وجود دارد. اما چون اغلب علامت های مشهور درکشورهای عضو کنوانسیونهای جهانی که ایران هم عضو آن است از جمله کنوانسیون پاریس به ثبت رسیده است بعدها مالکین آن علامت به محض اطلاع می توانند علاوه بر در خواست ابطال علامت شما از شما ضرر و زیانهای هنگفتی را نیز مطالبه کنند. البته اداره مالکیتهای صنعتی با یک بر خورد عرفی به موضوع می پردازد و اغلب چنین در خواستهایی را نمی پذیرد.

آیا می توان محصولاتی را که با علامت تجارتی تحت مالکیت من وارد شده است ولی از من هیچگونه مجوزی گرفته نشده است توقیف نمود؟

هر محصولی که با یک علامت تجارتی ثبت شده باشد در ایران وارد می شود یا باید توسط مالک آن و یا شخصی که نمایندگی وکالت و یا اجازه واردات از سوی مالک دارد ترخیص شود. چنانچه شما مالک علامت تجارتی باشید و از این واردات اطلاع پیدا نمائید می توانید از طریق مراجع قضائی مانع واردات آن کالا شد و آن را توقیف نمود.

مدت زمان حمایت قانونگذار ایرانی از علامت تجاری چند سال است؟

10 سال از تاریخ ثبت اظهارنامه در اداره مالکیتهای صنعتی

آیا می توان در هر دادگاهی در کشور اقامه دعوی در رابطه با موضوعات علامت تجاری نمود؟

طرح دعوی بلااشکال است. اما لازم به ذکر است که فقط دادگستری شهر تهران می تواند به این دعوی رسیدگی نماید اما این مساله مانع نمی شود که در دادگاههای سایر شهرستانها از رسیدگی اولیه و مقدماتی به این موضوع استنکاف نمایند بلکه به صراحت قانون سایر محاکم در شهرستانهای دیگر باید اقدامات مقدماتی را انجام دهند و حتی می توانند تا مرحله صدور قرار تامین اقدام نموده و پرونده را جهت ادامه رسیدگی ها به تهران ارسال نمایند.

آیا علامت های تجارتی سایر کشورها در ایران حمایت می شود؟

کشورهایی که عضو کنوانسیون پاریس هستند می توانند از حمایت در ایران نیز بر خوردار باشند.

 

آیا می توان یک نوشته را به جای شکل خاص به عنوان علامت تجارتی ثبت نمود؟

بله امکان ثبت نقش، شکل یا حروف به عنوان علامت تجارتی وجود دارد.

 

فرق لوگو، مارک و علامت تجاری چیست؟

در متون خارجی و همچنین در قوانین ایران هیچ اشاره ای به واژه لوگو نشده است. بلکه یک اصطلاح عامیانه محسوب می شود اما مارک به تنهایی کاربرد ندارد بلکه ترید مارک TRADE MARK به معنای همان علامت تجارتی است و درحقیقت کشورهای دیگر مساوی با علامت تجارتی می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود